سلامت

سازمان نظام پرستاری با صدور بیانیه‌ای اقدام شنیعِ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد

سازمان نظام پرستاری با صدور بیانیه‌ای اقدام شنیعِ تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد

در بیانیه سازمان نظام پرستاری آمده است: در حالی‌که کشور عزیزمان بیش از پیش به امید، وحدت و همدلی نیاز دارد، استکبار جنایتکار جهانی و مزدوران فریب خورده آن‌ها در اقدامی کور و ناجوانمردانه اقدام به ترور شقاوت آمیز و به شهادت رساندن تعدادی از هموطنان مظلوم و عزیزمان کردند. حمله مسلحانه و وحشیانه این جریان پلید به حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ (ع)، نشان‌دهنده خوی وحشی این جریان خبیث و تکفیری است که خون انسان‌های مظلوم، زن‌ها و کودکان بی‌گناه را بر زمین ریخت.

 بی‌شک این توطئه استکبار جنایتکار جهانی ست که در صدد است چهره اسلام رحمانی را خدشه‌دار کند و از طرفی با استفاده از این حربه و ایجاد رعب و وحشت برای دور کردن مردم از دینداری، قرآن و عترت و خاندان اهل‌بیت ع تلاش کند.  این جنایت، حادثه‌ای محکوم و منفور از منظر مسلمانان و همه آزادی خواهان عالم است، قطعاً این حادثه غم‌انگیز و هتک حرمت حرم حضرت احمد ابن موسی (ع)، بخشی از پازل بروز اغتشاشات، ناآرامی‌ها، فتنه‌انگیزی‌ها و طراحی نقشه‌های سیاه و شومی است که برخی از رژیم‌های مرتجع منطقه و خائنان داخلی علیه ایران اسلامی است که می‌خواهند از طریق ایجاد ناامنی‌های کاذب و اختلاف‌افکنی‌ها، به اهداف نامشروع و پلید خود برسند.

 همچنین در بخش دیگر این بیانیه آورده شده است: پرواضح است دشمنان قسم‌خورده در تلاش هستند با ایجاد ناامنی در کشور ضمن ایجاد نارضایتی در داخل، وجهه بین‌المللی و اعتبار ایران اسلامی را در منطقه و جهان کاهش دهد و با تداوم برنامه‌ی روزهای اخیر و با کمک تبلیغات جریان رسانه‌ای دشمن و با ایجاد ناامنی این شرایط ناپایدار را حفظ کنند. اما بدخواهان ملت ایران بایستی بدانند با این رذالت‌ها نه تنها هیچ خللی در اقتدار جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌شود و ایجاد ناامنی و ناآرامی در ایران عزیز و این حرکت‌های کور و ذلیلانه هیچ‌گونه ضعفی را اراده پولادین و مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد نمی‌کند بلکه برعکس، تقویت و تثبیت مبانی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران را به دنبال دارد.

در این بیانیه آورده شده است: در این شرایط افرادی که در داخل به اغتشاشات دامن زده و در تلاش برای خشونت‌آمیز شدن هرچه بیشتر اعتراضات هستند، سبب ایجاد فضای خطرآفرین همانند حادثه دیروز شیراز، در نقاط دیگری از ایران عزیزمان خواهند بود.

در پایان این بیانیه آمده است؛ سازمان نظام پرستاری با محکوم کردن این اقدام مذبوحانه، برای شهدای مظلوم این حادثه تأسف‌بار آرزوی علو درجات داشته و به محضر حضرت ولی‌عصر عج، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز شهدا و همه ملت ایران تسلیت عرض داشته و برای مجروحان شفای عاجل مسألت می‌نماید.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا