زنجان

سایت ثبت نام تسهیلات مسکن در استان زنجان فعال شد

سایت ثبت نام تسهیلات مسکن در استان زنجان فعال شد

سعید شاهین‌فر، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در زنجان با بیان اینکه سازندگان و مردم عادی در بافت‌های کم برخوردار و ناکارآمد شهری در استان زنجان می‌توانند برای دریافت وام اقدام کنند، اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند به سایت سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس saman.mrud.irمراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان اضافه کرد: با تخصیص  یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات باز آفرینی و ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع داخلی بانک مسکن، سایت ثبت‌نام از (دوشنبه) ۱۳ دی فعال شد.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه پرداخت وام تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان برای هر واحد مسکونی است، گفت: تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی در این استان با سود ۹ درصد و مابقی با سود ۱۸ درصد است.

شاهین فر با بیان اینکه سهم تسهیلات مسکن در بافت‌های کم برخوردار و ناکار آمد شهری در کشور ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان است، متذکر شد: در صورت تشکیل پرونده متقاضیان تسهیلات مسکن در بافت‌های کم برخوردار و ناکار آمد شهری تا پایان سال، این اعتبار قابل تخصیص خواهد بود.

انتهای پیام/۷۳۰۰۹


 

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا