اجتماعی

سرانجام افتتاح ۴ ایستگاه جدید مترو در خط ۶

به گزارش گروه شهری یولن، شرکت مترو تهران اعلام کرد: در بازدید مدیرعامل شرکت مترو تهران، آخرین وضعیت ۴ ایستگاه در حال تکمیل از بخش میانی خط ۶ مترو مورد بررسی قرار گرفت.

بعد از افتتاح ایستگاه شهید رضایی که سیزدهمین ایستگاه خط ۶ به حساب آمده و مهرماه به بهره برداری رسید، حالا نوبت به تکمیل ۴ ایستگاه دیگر در بخش میانی خط ۶ رسیده تا با تامین به موقع منابع مالی و در ماه‌های پیش رو، در اختیار شهروندان پایتخت قرار گیرند.

در صورت افتتاح این ایستگاه ها که پیش‌بینی می‌شود به ایستگاه های پر مسافر شبکه خطوط مترو تبدیل شوند، بیش از ۹ کیلومتر دیگر از خط ۶ در مدار بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. این ایستگاه ها شامل ایستگاه میدان شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی عصر (عج)، پارک لاله و خیابان کارگر (فاطمی) هستند که ایستگاه میدان هفتم تیر، ایستگاه تقاطعی با خط یک و ایستگاه میدان حضرت ولیعصر (عج)، ایستگاه تقاطعی با خط ۳ مترو است.

همچنین روند پیشرفت عملیات اجرایی پست برق جنوبی خط ۶ (پست کیانشهر) نیز مورد پیگیری قرار گرفت.

یکی از موضوعات مهمی که در نشست قبل از بازدید اخیر مورد تاکید مدیر عامل شرکت مترو تهران قرار گرفت، بحث تمهیدات تجهیزاتی ایستگاه ها بود تا همزمان با پیشرفت عملیات ساختمانی، فرآیند خرید و نصب تجهیزات لازم برای آغاز بهره‌برداری از هر ایستگاه نیز با روندی متوازن پیش برود.

گفتنی است میانگین پیشرفت عملیات ساختمانی ۴ ایستگاه بخش میانی خط ۶ مترو، بیش از ۸۵ درصد برآورد می‌شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا