قم

سردار فدوی: تمرکز دشمن بر نابودی الگوهای ایرانی و انقلابی است

به گزارش یولن به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار علی فدوی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه استان قم که پیش از ظهر امروز در حسینیه ستاد فرماندهی سپاه امام علی بن ابیطالب علیه السلام استان قم برگزار شد ،ضمن تکریم از خدمات ارزشمند سردار شاهچراغی در حوزه های مختلف و حضور وی در استانداری گفت: سردار سلامی در دیدار با آیت الله رئیسی از آمادگی سپاه برای کمک رسانی به دولت همچون گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: استان قم یک استان ویژه و مرکز انقلاب اسلامی است و از این رو باید گرفتاری های مردم قم با همت مسئولین رفع شود.

سردار فدوی افزود: سپاه استان قم در دوران دفاع مقدس یکی از لشکر های پر افتخار بوده است و امیدواریم سردار موحد نیز در فرماندهی این سپاه سرافراز ،موفق باشد چرا که سپاه قم مزین به نام شهدایی است که در دوران جنگ به بزرگی خدمت کردند و به شهادت رسیدند و این پشتوانه محکمی برای انجام تکلیف پاسداری است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: ما در جنگ هستیم و این جنگ حق و باطل از نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و به شدت از سمت دشمنان در حال پیگیری است.

سردار فدوی افزود: دشمن به این نتیجه رسیده است که دیگر از طریق جنگ سخت نمی تواند در برابر جمهوری اسلامی بایستد و از عهده رزمندگان انقلاب اسلامی بر نمی‌آید و این به برکت انقلاب و هشت سال دفاع مقدس است که این پشتوانه پرقدرتی برای جمهوری اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: با این حال دشمن دست از دشمنی بر نداشته و از هر مسیری که توانسته به ویژه موضوع فرهنگ و اقتصاد و موضوعات مختلف به دنبال دشمنی علیه نظام جمهوری اسلامی است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه‌ها مدافع مردم است و در همه جنگ ها باید سنگر خود را حفظ و تقویت کند تا پیروزی را به ارمغان بیاورد.

وی خاطرنشان کرد :تاریخ مستکبرین به ویژه شیطان بزرگ مملو از خیانت ،جنایت و شرارت هایی است که علیه کشورهای دنیا صورت گرفته است ولی همچنان تمرکز آنها برای نابودی الگوی ایرانی و انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: بایستی این گرفتاری ها به ویژه مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هر چه سریعتر رفع شود چرا که امروز تاثیر جنگ اقتصادی از هر جنگی بیشتر است و زندگی مردم را سخت کرده است.

وی تاکید کرد: نمی‌شود برای حل مشکلات اقتصادی از فرمولهای استکبار جهانی و دشمنی که سالهاست علیه ایران جنایت کرده استفاده کرد چرا که پیروزی به دنبال تابعیت از دشمن میسر نخواهد شد.

سردار فدوی گفت: اسلام بهترین الگو برای رفع مشکلات است و با مصمم شدن مسئولین و الگوپذیری از اسلام ناب و همچنین همراهی مردم صبور و همیشه در صحنه انشاالله پیروز خواهیم شد و حتماً از مشکلات عبور می‌کنیم.

وی در پایان برای سردار شاهچراغی در سمت استاندار قم آرزوی توفیق کرد و همچنین سردار موحد را به عنوان فرمانده جدید سپاه قم معرفی و سرافرازی و توفیق خدمت در قم را برای وی سعادت دانست.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا