البرز

سرقت میلیاردی ارز دیجیتال از کیف پول دیجیتال

سرقت میلیاردی ارز دیجیتال از کیف پول دیجیتال

به گزارش یولن از کرج، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: در پی ارجاع پرونده ای به پلیس فتا استان مبنی بر برداشت غیرمجاز ارز دیجیتال از حساب کاربری یکی از شهروندان، بررسی موضوع در دستورکار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه کارشناسان پلیس فتا حاکی از این بود که شخصی ناشناس به صورت کاملا حرفه ای با خریدن سرور اختصاصی از یکی از کشورهای غربی، اقدام به ورود به حساب کاربری مالباخته در یکی از صرافی ها کرده و پس از چند دقیقه تعدادی رمز ارز به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال را از حساب سرقت کرده است.

رئیس پلیس فتا استان البرز اظهار کرد: در ادامه ماموران علی رغم محدودیت های موجود در دسترسی به نحوه انتقال رمزارزها، با انجام اقدامات کارشناسی و فنی، موفق به شناسایی متهم اصلی پرونده که اقدام به انتقال رمز ارزها کرده بوده شده و با زدن رد مخفیگاه او در شهر کرج، نامبرده را دریک اقدام غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم که به هیچ وجه انتظار دستگیر شدنش را نداشت، با مشاهده مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به جرمش مبنی بر سرقت رمز ارزهای دیجیتال مالباخته به ارزش ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اقرار کرد.

جلیلیان در پایان با بیان اینکه با دستور مقام قضائی رمز ارزهای به سرقت رفته به حساب کاربری مالباخته بازگشت داده شد، خاطرنشان کرد: پس از معرفی متهم به مراجع قضائی، نامبرده با صدور قرار سنگین روانه زندان شد.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا