سمنان

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان منصوب شد

سرپرست دفتر سیاسی و انتخابات استانداری سمنان منصوب شد

به گزارش یولن از سمنان، آئین تکریم مدیرکل و معارفه سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان بعدازظهر امروز با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری برگزار شد.

سیدعباس دانایی مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان در این مراسم اظهار کرد: امروز بعد از ۳۵ سال خدمت و رسیدن به بازنشستگی، خداوند متعال را شاکر و سپاسگزارم و امیدوارم پس از این دوران مسؤولیت، بتوانم بیشتر در خدمت خانه و خانواده خود باشم.‌

وی با بیان اینکه هیچ‌گاه در طول مدت خدمت خود در مجموعه استان سمنان به دنبال پست و  مسؤولیت نبوده‌ام، اضافه کرد: از لطف و عنایت مسؤولان ارشد استان و به‌ویژه استاندار سمنان در طول مدت حضورم در دفتر سیاسی بسیار سپاسگزارم.

مدیرکل سابق دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان ادامه داد: از مجموعه کارشناسان و همکاران دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به دلیل همراهی با اینجانب در دفتر و تمامی همکاران استانداری برای همراهی در ۳۵ سال خدمت در این مجموعه سپاسگزارم.

دانایی خاطرنشان کرد: اعتماد و شناخت مردم استان سمنان را برای خود یک سرمایه اجتماعی عظیم می‌دانم و به آن افتخار می‌کنم.

حسین شجاعی، سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان نیز در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکرم که در این سنگر خدمتگزار مردم استان خواهم بود.

وی با بیان اینکه از حُسن اعتماد استاندار سمنان و معاون سیاسی وی سپاسگزارم، ادامه داد: باید در استان و حوزه سیاسی در راستای امیدآفرینی با نگاه جهادی و انقلابی گام برداریم.

سرپرست دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان عنوان کرد: ما باید با انجام صحیح وظایف، زمینه را برای رسیدن دولت مردمی به اهداف خود تسهیل کنیم.

شجاعی خاطرنشان کرد: فضای همدلی و همگرایی بسیار خوبی در دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان وجود دارد که آن را ارتقا خواهیم داد.

به گزارش فارس؛ در حکم انتصاب حسین شجاعی آمده است: بنا به پیشنهاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و نظر به‌مراتب تعهد، تخصص و توانمندی جنابعالی به‌موجب این ابلاغ با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان منصوب می‌شوید.

در این حکم می‌خوانیم: امید است با اتکال به خداوند منان تحت توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) با پیروی از منویات و فرامین مقام معظم رهبری و با اهتمام به برنامه‌های دولت مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی، با تأکید بر شاخص‌های عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک‌دستی، فسادستیزی، قانون‌مداری و تعامل سازنده با کلیه دستگاه‌های اجرایی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

 حسین شجاعی، متولد سال ۱۳۵۷ در شهرستان میامی و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته علوم سیاسی است.

۲۱ سال سابقه خدمت و تلاش در حوزه سیاسی و امنیتی از تجربیات حسین شجاعی و به‌عنوان پشتوانه وی در مسؤولیت جدید است.‌

تا پیش از این انتصاب، سید عباس دانایی مسؤولیت مدیرکلی دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری سمنان را عهده‌دار بود که پس از ۳۵ سال تلاش صادقانه، به افتخار بازنشستگی نائل آمد.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا