اخبار روز

سرپرست مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه یولن به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی عباس اشرفی را به عنوان سرپرست مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر عباس اشرفی

با اهدای سلام و تحیات

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «سرپرست مرکز جذب و امور هیأت علمی دانشگاه» منصوب می شوید.

از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از ظرفیت های معنوی و مادی و سرمایه های انسانی دانشگاه، در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر گسترش فضای انقلابی و اعتلای جایگاه علمی و توانمندی های فرهنگی و تربیتی اعضای محترم هیأت علمی اهتمام ورزید.

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.»   

عباس اشرفی دارای مدرک دکتری علوم قرآن و حدیث و استادیار دانشگاه علامه طباطبائی است که دارای سوابقی از جمله مدیریت امور فرهنگی دانشگاه علامه طباطبائی، دبیر کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی، مسئول دبیرخانه هیات نظارت دانشگاه و … است.

وی تاکنون چندین جلد کتاب و مقاله به رشته تحریر درآورده است. «اعتدال و سبک زندگی در عصر انتظار»، «عبادات در ادیان ابراهیمی»، «جستاری در ادعیه رضوی» و «عصمت پیامبران در قرآن و عهدین» برخی از این آثار است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا