بین الملل

سفارت رژیم صهیونیستی در اوکراین تعطیل شد

سفارت رژیم صهیونیستی در اوکراین تعطیل شد

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، منابع خبری دوشنبه گزارش دادند سفارت رژیم صهیونیستی در اوکراین به دلیل مسائل مرتبط با دستمزد کارکنان بسته شده است.

روزنامه صهیونیستی «یعدیعوت آحارانوت» نوشت که سفارت (رژیم) اسرائیل درشهر «کی‌یف»، پایتخت اوکراین به دلیل مشکلات پرداخت دستمزد و ماه‌ها اختلاف تا اطلاع بعدی بسته خواهد بود.

کارمندان این سفارتخانه گفته‌اند که دستمزدها و وضعیت کاری‌شان بدتر شده. ضمن آنکه هیئت رسمی کارکنان گفته‌اند که به مطالبه آنها برای جلوگیری از کاهش برخی مزایای کارکنان در بحبوحه تنش‌ها در خصوص اوکراین توجهی نشده است.

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرده  که  سفارت این رژیم در اوکراین جز در اموری که به مرگ و زندگی مربوط می‌شود فعالیت دیگری نخواهد داشت.

این بار نخست نیست که سفارتخانه‌های این رژیم در جهان تعطیل می‌شوند و دیپلمات‌ها و وابسته‌های نظامی رژیم صهیونیستی در اعتراض به شرایط نامساعد مالی، تمامی سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌های این رژیم در جهان بارها دست از کار کشیده‌اند. این اقدام  همچنین در اعتراض  به تصمیم وزارت امور دارایی  تین رژیم جهت کاهش بودجه تخصیص داده شده به دیپلمات‌ها و نمایندگان اسرائیلی در سراسر جهان بود.

چندی قبل نیز در پی اعتصاب کارمندان وزارت امور خارجه اسرائیل، سفر وزیر کشاورزی وقت این رژیم  به سریلانکا  لغو شد. اعتصاب کارمندان وزارت امور خارجه رژیم‌صهیونیستی به دلیل حقوق پایینی بوده که دریافت می‌کنند. کارمندان وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در آن برهه  برای دو هفته پیاپی در اعتراض به دستمزدهای پایین خود اعتراض کردند. (جزئیات بیشتر)

بیکاری و تورم در فلسطین اشغالی  نیز بارها به سوژه رسانه‌های بین‌المللی مبدل شده است و آخرین آمار منتشر شده از سوی نهادهای رسمی در فلسطین اشغالی  از افزایش بیکاری  حکایت دارد.

 آمار منتشر شده از سوی «خدمات اشتغال اسرائیل» نشان می‌دهد که اینک  یک میلیون بیکار در فلسطین اشغالی وجود دارد که کرونا نیز در تشدید این مسئله تاثیر داشته است.

چندی قبل یکی از رسانه‌های صهیونیستی از بیکاری  ۷۰ درصد شاغلان یکی از شهرهای واقع در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

روزنامه «هاآرتص» نوشت که بر اساس آمارهای منتشر شده، به دلیل شیوع ویروس کرونا ۷۰ درصد شاغلان در شهر «ایلات» از کار اخراج شده یا مرخصی بدون حقوق گرفته اند و  شیوع ویروس کرونا به شدت بر بخش گردشگری این شهر اثرگذاشته است. ایلات، شهری بندری در جنوب فلسطین اشغالی است که هرساله گردشگران داخلی و خارجی از آن بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا