همدان

«سفر کاروان دوستی با کتاب» به روستاهای شیرین‌سو در کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، عاطفه زارعی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه به مناسبت بیست و نهمین هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار طرح کاروان دوستی با کتاب با هدف تحقق عدالت فرهنگی آغاز به کار می‌کند، اظهارکرد: کاروان دوستی با کتاب به منظور ارائه خدمات فرهنگی به همه نقاط استان، راه‌اندازی شده و به مناسبت‌های مختلف به مناطق گوناگون سفر خواهد کرد.

وی افزود: در نخستین گام کاروان دوستی با کتاب به مناسبت فرا رسیدن بیست و نهمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار به روستاهای کمتر برخودار از نظر زیرساخت‌های فرهنگی در بخش شیرین سو شهرستان کبودراهنگ سفر خواهد کرد و در دو نوبت صبح و بعدازظهر به اجرای برنامه برای کودکان خواهد پرداخت.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: مرکزیت برنامه‌ها در دو روستای آب مشکین و اوزون‌دره خواهد بود و کودکان حدود ۱۰ روستای اطراف از این برنامه‌ها استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این برنامه گروه هنری عمو صفا با حضور مجری محبوب کودکان، حمیدرضا کاظمی به اجرای برنامه‌های شاد و تفریحی می‌پردازند و کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان همدان به برگزاری برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی، قصه گویی و کتابخوانی خواهند پرداخت.

زارعی با بیان اینکه گروه‌های هنری و فرهنگی در این برنامه به صورت داوطلبانه و جهادی به ارائه خدمت می‌پردازند خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی مدیریت غرب کشور، هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان، جمعیت هلال احمر استان همدان و حمایت مالی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان برگزار می‌شود و برای کودکان کتاب به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا