سمنان

سمنان؛ حائز رتبه برتر احداث واحدهای روستایی نهضت ملی مسکن در کشور

سمنان؛ حائز رتبه برتر احداث واحدهای روستایی نهضت ملی مسکن در کشور

به گزارش یولن از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان عصر امروز در برنامه ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با اهالی روستای قلعه نو خرقان از توابع بخش بسطام شهرستان شاهرود که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در مسجد حاج جعفر این روستا انجام شد، اظهار کرد: بسیار خرسندم که امروز در جمع مردم ولایتمدار و شهیدپرور روستای قلعه نو خرقان حضور داریم.

وی افزود: یاد و خاطره شهدای روحانی را که امروز یادواره این شهدای والامقام در شهرستان شاهرود برگزار شد، گرامی می‌داریم.

استاندار سمنان ادامه داد: از مردم، کسبه، نخبگان و بازاریان استان سمنان به جهت همراهی بسیار خوبی که در اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها داشتند، تقدیر و تشکر دارم.

هاشمی عنوان کرد: ریاست جمهور، آیت‌الله رئیسی، از طریق صدا و سیما با مردم با شجاعت و با صداقت در خصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها صحبت و ابعاد طرح را تشریح کرد.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری قبل از اجرای طرح در دیدار با جامعه کارگری فرمودند «باید از سیاست‌های اقتصادی دولت حمایت شود».

استاندار سمنان تصریح کرد: با اجرای این طرح، یارانه‌ای که در ابتدای خط تولید توزیع می‌شد، با ابتکار صورت گرفته در انتهای زنجیره و خط تولید به‌صورت مستقیم در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

هاشمی گفت: با اجرای این طرح آینده روشنی برای مردم تحقق خواهد یافت که از صبوری و همراهی مردم تقدیر و تشکر دارم.

وی اظهار  کرد: در جهت تبیین و روشنگری این طرح با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه، ذی‌نفوذان، کسبه، بازاریان و دانشگاهیان اقدام شد.

استاندار سمنان افزود: هیچ‌گونه کمبود کالای اساسی در خلال اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون در بازار این استان وجود نداشته است.

هاشمی اضافه کرد: سفر ریاست جمهور به استان سمنان پربرکت بوده است و بیش از ۱۵ هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان تخصیص یافت.

وی گفت: بنیاد مسکن استان سمنان به رتبه بنیاد مسکن برتر کشور در زمینه احداث واحدهای مسکن روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن دست یافته است.

استاندار سمنان ادامه داد: امروز اولویت ما برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستاها، جوانان روستایی است که فاقد زمین هستند تا با اجرای این طرح شاهد سکونت در روستاها و جلوگیری از مهاجرت از روستاها باشیم.

هاشمی تصریح کرد: بنده هیچ شأنی جز خدمتگزاری و خادمی مردم برای خود قائل نیستم و در این راستا کاروان خدمت در جهت تسهیل در امور و دسترسی شما مردم به مدیران در استان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه اعتماد رفته با کار شبانه‌روزی و جهادی و در کنار مردم بودن احیا خواهد شد، افزود: در این جلسه موارد و مباحث مطرح‌شده در خصوص قلعه نو خرقان در حوزه‌های آب و فاضلاب، گردشگری، بنیاد مسکن و سایر موارد بررسی و پیگیری و رسیدگی می‌شود.

استاندار سمنان بیان کرد: زیرساخت‌ها در ناحیه صنعتی قلعه نو خرقان آماده است که از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در این منطقه دعوت می‌کنیم.

هاشمی عنوان کرد: جنگل ابر شاهرود امروز یک برند کشوری گردشگری و میراث طبیعی محسوب می‌شود و جاذب گردشگران خارجی بوده است.

وی تأکید کرد: باید فضای لازم برای اسکان و ماندگاری گردشگران در این منطقه گردشگری فراهم و تقویت شود.

استاندار سمنان ادامه داد: ایجاد راه دسترسی به جنگل ابر شاهرود ازجمله مباحثی است که باید تعیین تکلیف و دغدغه در این خصوص برطرف شود.

هاشمی اضافه کرد: اتفاقات خوبی در استان سمنان در حال انجام است و وحدت بسیار خوبی بین نمایندگان، ائمه جمعه و مدیران استان وجود دارد.

وی افزود: امروز و در شرایطی که مشکلات معیشت و اقتصادی مردم در اولویت است، پرداختن و درگیر مسائل حاشیه‌ای شدن، وقت تلف کردن است.

استاندار سمنان با بیان اینکه رمز موفقیت ما در هشت سال دفاع مقدس، سه مؤلفه رهبری، معنویت و وحدت بود، گفت: امروز نیز ضرورت دارد تا وحدت و انسجام در تمامی امور در استان وجود داشته و تقویت شود.

هاشمی افزود: در خصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها جهاد تبیین با اقدامات تبیینی و برگزاری مختلف جلسات و بهره‌گیری از ظرفیت مردم، مؤثران، ذی‌نفوذان و ائمه جمعه به‌خوبی انجام شد.

وی خاطرنشان کرد:  امروز اگر در جهت اصلاح یارانه‌ها موفق عمل شده، به دلیل همراهی و مساعدت مردم بوده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا