سمنان

سمنانی‌ها به حرکت جهانی «ساعت زمین» می‌پیوندند

سمنانی‌ها به حرکت جهانی «ساعت زمین» می‌پیوندند

سیدمحمد حسینی‌نژاد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان، با تبریک سال جدید و دعوت از مشترکان برق برای پیوستن به حرکت جهانی ساعت زمین اظهار کرد: ساعت زمین یک رویداد جهانی است که از سال ۲۰۰۷ پایه‌گذاری شده است.

وی افزود: این حرکت ارزشمند، یکی از فعالیت‌های مهم آموزشی است که در یک زمان مشخص، طی آن خانواده‌ها و کسب‌وکارها با خاموش کردن چراغ‌ها و سایر دستگاه‌های الکتریکی غیرضروری به مدت یک ساعت، اثرات تغییرات آب و هوایی و نیاز به مصرف محتاطانه انرژی در دنیا را یادآوری می‌کنند و تمامی مردم را به امر حفظ محیط‌زیست و صرفه‌جویی انرژی در سطح جهان فرامی‌خوانند.

حسینی‌نژاد یادآور شد: رویداد ساعت زمین با هدف هشدار در خصوص تغییرات اقلیمی، شنبه ششم فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ مصادف با ۲۶ مارس از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه به وقت محلی در سراسر جهان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان اضافه کرد: شرکت توزیع برق استان سمنان نیز با خاموش کردن چراغ‌های روشنایی ساختمان‌های اداری که فرصتی کوتاه برای استراحت زمین محسوب می‌شود، در این برنامه جهانی مشارکت می‌کند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا