کهگیلویه و بویراحمد

سوداگران مرگ در دام پلیس/ کشف ۲۳۷ کیلو گرم مواد مخدردر جاده گچساران به شیراز

 به گزارش یولن از یاسوج،  فرمانده انتظامی کهگلیویه و بویراحمد از کشف ۲۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از ۲ دستگاه خودروی سواری در جاده گچساران به شیراز خبر داد.

سردار کیقباد مصطفایی گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله‌ای مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی استان، بلافاصله مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران با تعامل ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان گچساران، ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در محور شیراز به گچساران ایست و بازرسی دایر کردند.

سردار مصطفایی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی در ابن جاده و پایش خودروهای تردد کننده به دو دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ و  سواری پژو پارس مشکوک شدند و آن‌ها را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: ماموران در بازرسی از این دو دستگاه خودرو مقدار ۲۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در آن‌ها جاسازی شده بود کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در این رابطه رانندگان خودرو‌ها دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شد، ادامه داد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر در دستور کار بود و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا