سایت خبری
famaserver
  • صفحه اصلی
  • اخبار ورزشی
  • بین الملل
  • اقتصادی
  • اخبار استانها
  • اخبار روز
  • سیاسی
  • علمی و فناوری
سایت خبری
برترین عناوین خبری
  • خرید بیمه: سنتی یا آنلاین؟ کدامیک تجربه بهتری برای مشتریان ایجاد می‌کند؟

سرتیتر خبرها

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

3 هفته پیش

سود بازرگانی واردات آیفون ۹۶ درصد شد

زمان انتشار: 31 اکتبر 2024 ساعت 11:40

دسته بندی: اقتصادی

شناسه خبر: 509537

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سود بازرگانی واردات آیفون ۹۶ درصد شد

سود بازرگانی واردات آیفون ۹۶ درصد شد

به گزارش خبرگزاری یولن، با مصوبه امروز هیات وزیران و ابلاغ رسمی معاون اول رئیس جمهور، سود بازرگانی واردات گوشی های تلفن همراه ایفون 96 درصد تعیین شد.

در بخشنامه ابلاغی از سوی محمدرضا عارف معاون اول رئیس جمهور قید شده که “واردات هر نوع تلفن همراه هوشمند با نشان تجاری اپل، با سود بازرگانی 96 درصد مجاز می باشد”.

صبح امروز، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از حل مشکل رجیستری آیفون خبر داد و اعلام کرد جزئیات و آیین‌نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

سید ستار هاشمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در فضای مجازی نوشت:

مشکل رجیستری آیفون با تدبیر دولت وفاق، حمایت رییس‌جمهور محترم و پیگیری فعالانه وزارت ارتباطات حل شد. معتقدم با کار کارشناسی، ایجاد وفاق، بدون هیاهو و غوغاسالاری می‌توان سایر مشکلات فضای مجازی و مطالبات مردم را حل کرد.

وی در ادامه نوشت جزئیات و آیین‌نامه مرتبط با واردات آیفون در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد.

سود بازرگانی واردات آیفون ۹۶ درصد شد

۲۲۳۲۲۵

حتما بخوانید : سبد غذا چقدر گران شد؟ | جدول جزئیات افزایش قیمت خوراکی‌ ها را ببینید

مجله خبری یولن

برچسب ها
آیفون
اشتراک گذاری

اخبار مرتبط

  • پیش‌بینی یک کارشناس از قیمت طلا تا پایان سال/ طلا احتمالا تا این عدد تغییر می‌کند! 4 هفته پیش
  • چالش جدید متقاضیان وام؛ وقتی تعدد حساب بهانه رد درخواست می‌شود
    چالش جدید متقاضیان وام؛ وقتی تعدد حساب بهانه رد درخواست می‌شود 4 هفته پیش
  • بازار طلا و ارز دوشنبه ۱۲ خرداد با این نرخ‌ها بسته شد /جزییات
    بازار طلا و ارز دوشنبه ۱۲ خرداد با این نرخ‌ها بسته شد /جزییات 4 هفته پیش
  • برق ۸.۴ میلیون خانه در جیب چه کسانی است؟ / اگر می‌ توان مشترکان پرمصرف را شناسایی کرد، چرا این گروه ناشناس مانده‌اند؟
    برق ۸.۴ میلیون خانه در جیب چه کسانی است؟ / اگر می‌ توان مشترکان پرمصرف را شناسایی کرد، چرا این گروه ناشناس مانده‌اند؟ 4 هفته پیش

دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دسته بندی موضوعات

  • آذربایجان شرقی 577
  • آذربایجان غربی 484
  • اجتماعی 12218
  • اخبار استانها 35
  • اخبار بورس 276
  • اخبار تکنولوژی 120
  • اخبار روز 42
  • اخبار ورزشی 15500
  • اردبیل 359
  • اصفهان 603
  • اقتصادی 11379
  • البرز 1631
  • ایلام 246
  • بازار کار 392
  • بوشهر 165
  • بین الملل 22862
  • تبلیغات 26
  • تهران 342
  • چند رسانه ای 0
  • چهارمحال و بختیاری 761
  • خراسان جنوبی 309
  • خراسان رضوی 668
  • خراسان شمالی 166
  • خوزستان 384
  • زنجان 310
  • سبک زندگی 437
  • سلامت 3385
  • سمنان 2082
  • سیاسی 9697
  • سیستان و بلوچستان 5
  • عکس 79
  • علمی و فناوری 8330
  • فارس 404
  • فرهنگ و هنر 5101
  • قزوین 547
  • قم 330
  • کاریکاتور 78
  • کردستان 538
  • کرمان 2091
  • کرمانشاه 478
  • کهگیلویه و بویراحمد 444
  • گلستان 315
  • گیلان 335
  • لرستان 18
  • مازندران 84
  • مرکزی 5
  • هرمزگان 398
  • همدان 603
  • یزد 160
famaserver

جدیدترین مقالات

  • 3 هفته پیش
  • 3 هفته پیش
  • 3 هفته پیش
  • 3 هفته پیش
  • 3 هفته پیش

لینکهای پیشنهادی

دانلود نرم افزار |  گلدن ویزای یونان | کابل شبکه | درریزان

میزبانی در هاست لینوکس فاماسرور