سیاسی

سپاه این شبکه خرابکاری و ضد امنیت را در کافه گیم‌های قم دستگیر کرد

سپاه این شبکه خرابکاری و ضد امنیت را در کافه گیم‌های قم دستگیر کرد

فرمانده سپاه استان قم از دستگیری هسته اصلی شبکه مخل امنیت استان با رصد اطلاعاتی‌ سربازان گمنام سپاه خبرداد و گفت: سازماندهی باندهای اراذل و اوباش و توزیع سلاح سرد بین آنها جهت به کارگیری در صحنه اغتشاشات و ساخت بیش از ۴۰۰ بمب دست‌ساز از جمله اقدامات این افراد بوده است.

سردار محمد رضا موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو اغتشاشات سال گذشته که منجر به شکل گیری تجمعات اعتراضی شعاردهی و ناآرامی در استان شد، سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) به منظور شناسایی عناصر میدانی و سرشبکه‌های اصلی این نا آرامی‌ها وارد عمل شده و با اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری هسته اصلی تیم خرابکاری و اخلالگری در نظم عمومی در استان شدند.

موحد اضافه کرد: مهمترین اقدامات ضدامنیتی این شبکه در فضای حقیقی و مجازی در جریان نا آرامی‌های سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ شامل تشکیل یک شبکه سازمان دهی شده متشکل از سه نفر به عنوان هسته مرکزی و تعدادی به عنوان عناصر میدانی سازماندهی باندهای اراذل و اوباش و توزیع سلاح سرد بین آنها جهت به کارگیری در صحنه اعتشاشات و تلاش جهت خرید سلاح غیر مجاز می‌شود.

فرمانده سپاه استان قم در ادامه اقدامات این شبکه خرابکار، گفت: ارسال محتوا به سران جریان سلطنت طلب همچون نور پهلوی و نیز افراد ضدانقلاب همچون شاهین نجفی و حمایت از کمپین‌های منتشر شده از سوی رسانه‌های معاند، ارتباط گیری با عناصر کانون‌های شورشی گروهک منافقین و تعرض به برخی از حوزه‌های مقاومت بسیج و آتش زدن و تخریب حوزه ۱۵ بسیج در استان قم، با هدف دستیابی به مهمات جنگی و توزیع آن بین اغتشاشگران از دیگر اقدامات آن‌هاست.

وی از ساخت تعداد ۴۰۰ عدد کوکتل مولوتف و بمب‌های انفجاری در راستای انجام عملیات خرابکارانه در قم توسط شبکه یادشده خبرداد و گفت: انتشار فراخوان‌های غیرقانونی اعتراضی در جهت تهییج افراد برای ادامه‌دار کردن آشوب و اغتشاشات خیابانی، خسارت به اموال شخصی، تخریب و یا آتش زدن خودروهای شخصی، عمومی و انتظامی و همچنین ایستگاه‌های اتوبوس، حمله به یکی از عوامل فراجا و مجروح نمودن وی و مسدود کردن معابر عمومی و ایجاد آتش‌سوزی‌های عمدی در سطح شهر از دیگر اقدامات مخلان امنیت در استان قم بوده است.

موحد تصریح کرد: برنامه ریزی و سازماندهی اقدامات شبکه یادشده در یکی از کافه گیم‌های شهر قم صورت می‌گرفت که اهم موضوعات مطرح شده در این جلسات شامل برنامه‌ریزی انجام اقدامات رادیکال، تشکیل و انتشار کمپین‌های سایبری با موضوعات فراخوان تجمعات اعتراضی غیر قانونی، دعوت به اغتشاشات و آشوب‌های خیابانی، سیاه‌نمایی علیه نظام و اهانت به مقدسات و مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: برخی از عناصر این شبکه‌دارای سوابق کیفری و قضایی شرب و فروش مشروبات الکلی، نزاع و درگیری خودکشی ناموفق و عقاید آتئیستی نیز هستند.

فرمانده سپاه استان قم تاکید کرد: همه تحرکات ضد امنیتی و مخل نظم عمومی در استان تحت رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه امام علی بن ابی طالب(علیه السلام) قرار داشته و برخورد قاطع با اقدامات این چنینی و عناصر فریب خورده جریان‌های معاند در دستور کار این سازمان قرار دارد.

۲۷۲۱۷

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا