همدان

سپاه مقتدرانه آمریکا را در سرقت نفت ایران ناکام گذاشت/ دشمن یک بار دیگر خوار شد

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، صبح امروز آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سایر نقاط کشور در دارالمومنین همدان با حضور مردم ولایی و دانش‌آموزان و دانشجویان در پیاده‌راه میدان امام(ره) برگزار شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه امیرالمومنین(ع) در خطبه ۱۰ نهج‌البلاغه استکبار را به شیطان بزرگ تعبیر کرده است اظهار کرد: مردم باید آگاه باشند که شیطان سواره‌نظام و پیاده‌نظام خود را فراخوان داده و از هر راهی به دنبال مقابله با حق و حقیقت است.

حجت‌الاسلام حسن فاضلیان با اشاره به شکست دزدی دریایی نفت ایران در دریای عمان توسط آمریکا گفت: آمریکا نیروهای دریایی خود را سمت ایران روانه کرده‌ بود که با حضور به موقع و مقتدرانه نیروی دریایی سپاه پاسداران خفت و خواری دشمن را یک بار دیگر دیدیم.

وی با بیان اینکه مردم ایران بصیرت دارند و این بصیرت در جامعه اسلام و جبهه اسلام جاری است عنوان کرد: هوای سرد امروز مانع حضور مردم بصیر استان همدان در روز استکبارستیزی نشده است، امیدوارم روزی برسد که دیگر خبری از حضور استکبار جهانی نباشد و خاموشی و افول آن همچنان در صحنه بین‌الملل شاهد باشیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا