قم

سکان هدایت ایثار قم به مربی سابق مونیخ سپرده شد

به گزارش یولن از قم، جواد شهره‌غلامی که در کارنامه سرمربیگری خود در بسکتبال با ویلچر ایران عنوان قهرمانی لیگ‌های دسته اول و دوم ایران و نایب‌قهرمانی سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ لیگ برتر باشگاه‌های کشور را با ایثار در کارنامه دارد، هدایت ایثار قم را در فصل ۱۴۰۰ لیگ ملی بر عهده گرفت.

شهره‌غلامی که یکی از بسکتبالیست‌های با سابقه استان قم و کشورمان محسوب می‌شود و مربیگری تیم‌ ملی دانش‌آموزی ایران در مسابقات آسیایی چین را نیز در کارنامه دارد، بعد از دو نایب‌قهرمانی با ایثار قم راهی کشور آلمان شد و در اروپا نیز بر تجارب مربیگری خود افزود و دوره مربیگری بین‌المللی این رشته را پشت‌سر گذاشت.

سرمربی ایثار قم از سال ١٣٧٠ بسکتبال در دبیرستان هدایتی قم وارد رشته بسکتبال شد و دو سال بعد به اردوی تیم ملی امید راه یافت، در ادامه با اخذ مدرک ‌فوق‌دیپلم و پذیرش در دانشگاه تربیت معلم شهید مفتح مربیگری بسکتبال را از رده سنی پایه استارت زد و بعد از دوران حرفه‌ای و بازی در لیگ برتر ایران، وارد عرصه مربیگری شد.

شهره‌غلامی در دوران حرفه‌ای برای تیم‌های باشگاهی مختلف نظیر نفت تهران، ظفر شمیران، کشاورز تهران، ایران‌آرا تهران، پویا و مهرام تهران و سپس تیم‌های هیات بسکتبال قم، فراز قم، راه و ترابری و جهش‌ترابری قم در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به میدان رفته و در کنار فعالیت بسکتبالی، دوره‌های مربیگری را زیر نظر اساتید برجسته این رشته سپری کرده است.

این مربی که در دوران حضور در کشور آلمان به عنوان مربی تیم USC مونیخ عنوان قهرمانی بوندسلیگا را نیز تجربه کرده و کاپیتان تیم راه‌ و ترابری قم در فصل ۱۳۹۰ لیگ برتر ایران بود، تیمش را با ترکیب علی کارچانی، محمد متقیان، محمد عمرانی، محمدرضا بهرامی، جواد منصوری، محمد بنازادگان، محمدعلی سنگوری، بهزاد رستمی، علی خوش‌رفتار، امیرحسین بابا، اسماعیل ابوطالبی، مسعود صابری و اکبر قربانی برابر حریفان به میدان خواهد فرستاد.

مربی سابق تیم آلمانی USC مونیخ آلمان اکنون هدایت تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم را در فصل ۱۴۰۰ لیگ ملی ایران بر عهده دارد و این تیم را از ششم آبان ماه برابر حریفان حاضر در این مسابقات به میدان خواهد فرستاد، تیمی که در مرحله مقدماتی با تیم‌های هیات تهران، هیات لرستان و هیات بوکان هم‌گروه است.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا