گیلان

سیاست سازمان جنگل‌ها رفع تصرف اراضی ملی است

سیاست سازمان جنگل‌ها رفع تصرف اراضی ملی است

به گزارش یولن از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی طباطبائی نژاد امروز در دیدار با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان در دفتر رئیس کل دادگستری با تأکید بر اهمیت صیانت و حفاظت از انفال و منابع طبیعی اظهار کرد: حفظ، احیا، توسعه و بهره‌وری از مهم‌ترین وظایف سازمان جنگل‌هاست.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اشاره به اینکه سیاست سازمان جنگل‌ها قلع‌وقمع و تخریب نیست،  تصریح کرد: سیاست سازمان جنگل‌ها  رفع تصرف اراضی ملی است و از قضات دادگستری می‌خواهیم تا پیش از صدور آرای مرتبط با منابع طبیعی، در محل مربوطه حضور میدانی داشته باشند تا هرچه بیشتر با حساسیت و اهمیت موضوع پرونده آشنا شوند و رأی صحیح و متقن صادر کنند.

قضا اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی را نمی‌دهد

رئیس‌کل دادگستری استان گیلان نیز در این نشست استان گیلان را استانی گردشگری  عنوان کرد که جلوه گری طبیعت موجب سودجویی و سوءاستفاده فرصت‌طلبان می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی عدم پایبندی به وظایف قانونی برخی مدیران را عامل ایجاد مشکلات در حوزه منابع طبیعی دانست و افزود: دستگاه قضایی به‌هیچ‌عنوان اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی و ملی را نخواهد داد و با متخلفان و متصرفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۳۳۸۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا