قزوین

شرط واریز پول قرعه کشی خودرو؛ به ضرر قشر آسیب پذیر و به نفع دلالان

شرط واریز پول قرعه کشی خودرو؛ به ضرر قشر آسیب پذیر و به نفع دلالان

روح‌الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در قزوین با اشاره به دلایل مخالفت با روند جدید ثبت نام در طرح پیش فروش خودرو به دلیل تقویت سوداگران و دلالان اظهار کرد: کسانی که ظرفیت مالی و اقتصادی خوبی دارند توانایی واریز تمام پول خودرو را دارند و شانس برنده شدن آنها بیشتر است اما افرادی که توان مالی ندارند و از نظر اقتصادی ضعیف هستند  نمی‌توانند به موقع و یک جا پول خودرو را پرداخت کنند و از گردونه قرعه‌کشی خارج می‌شوند، بر این اساس باید گفت طرح پیش فروش خودرو بیشتر به نفع افراد و مجموعه های متمول است.

وی افزود: اگر خودروسازان بخواهند قرعه‌کشی انجام دهند می‌توانند طبق روال قبلی این مهم را انجام دهند، هر کسی برنده شد می‌تواند اهم و فی‌الاهم کند اگر برایش ارزش افزوده بیشتری دارد، درآمد اقتصادی دارد و ضرورت زندگی‌اش به واسطه خرید خودرو رفع می‌شود می‌تواند سرمایه ای که در اختیار دارد را تبدیل به احسن کرده تا سود اقتصادی بیشتری نصیبش شود.

نماینده مردم بوئین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شرط واریز پول برای شرکت در قرعه کشی خورو، قشر آسیب‌پذیر جامعه را از مزیت‌های خودرو محروم می‌کند و ظرفیت، قابلیت و شانس بیشتری برای پولدارها ایجاد می‌شود که ما مخالف این قضیه هستیم.

عباسپور با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از افزایش بودجه از سوی مجلس و عدم تحقق این مهم افزود: از سوی کمیسیون تلفیق مجلس، موضوع را جویا شده‌ام و رضایت از ناحیه دولت، سازمان برنامه و بودجه و غیره وجود دارد و افزایش جزیی داریم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: به فضل الهی بودجه سال آینده نسبت به حوزه‌های تقویت تولید و معیشت بسته شده است.

پایان پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا