سمنان

شرکت بیش از ۳۲ هزار نفر در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی استان سمنان

شرکت بیش از ۳۲ هزار نفر در جشنواره کتاب‌خوانی رضوی استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان صبح امروز در آیین اختتامیه یازدهمین جشنواره کتاب‌خوانی رضوی در استان سمنان که در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان سمنان برگزار شد، با قدردانی از بانیان و دست‌اندرکاران جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد کتاب‌خوانی کشور اظهار کرد: بیش از ۳۲ هزار نفر علاقه‌مند به فرهنگ رضوی در این رویداد در استان سمنان شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه کتاب پیام‌آور زندگی است، گفت: شهر علم یکی از القاب امیرالمومنین (ع) است و تمامی فرزندان آن حضرت در واقع سرچشمه این دانایی و امیدبخشی در حوزه زندگی الهی هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تأکید کرد: کتاب به‌عنوان یک محصول فرهنگی باید در سبد خرید مردم این استان در راستای توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی قرار گیرد.

ریواده با بیان اینکه مبدأ و منشأ جهش‌های علمی فرهنگی با کتاب آغاز شده است، اضافه کرد: در گام دوم انقلاب و در بحث تمدن‌سازی، کتاب جایگاه بسیار والایی دارد.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره کتاب‌خوانی رضوی به‌عنوان بزرگ‌ترین رویداد فرهنگی در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی در استان سمنان به‌خوبی موردتوجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا