سمنان

شرکت گاز استان سمنان در سال ۲۰۲۳ موفق به چاپ ۶ مقاله JCR/ Scopus شد

شرکت گاز استان سمنان در سال ۲۰۲۳ موفق به چاپ ۶ مقاله JCR/ Scopus شد

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان؛ سیدهادی بنی هاشمی رئیس بهینه سازی مصرف گاز این شرکت با اعلام خبر فوق اظهار داشت: این مقاله ها بر روی تقویت انتقال حرارت و بهبود عملکرد در جریان های داخلی با رویکردی نوآورانه تمرکز دارند.

وی اضافه کرد: در این مقاله ها با تحلیل عددی و آزمایشگاهی، پارامترهایی که بر کارایی جریان داخلی و تجهیزات حرارتی تأثیر می گذارند نیز تجزیه و تحلیل می شوند که می تواند درک فعلی استفاده از توربولاتورها و نانوسیالات هیبریدی را ارتقاء دهد و مرجعی برای طراحی و بهینه سازی آینده قرار گیرد.

بنی هاشمی در ادامه افزود: به طور دقیق‌تر این پژوهش ها پاسخ به این سوالات را می‌دهد که:

۱. عملکرد کلی حرارتی و ساختار جریان در حالت درج تقویت کننده های حرارت نسبت به حالت مرجع چگونه است؟

۲. مدل بهینه از تحلیل ها انجام شده برای اصلاحات صورت گرفته بر روی سیستم کدام است؟

۳. با توجه به تعداد زیاد گرمکن ها در صنعت گاز و راندمان پایین آن ها، ارائه راهکار برای افزایش راندمان این تجهیزات و انطباق با محدودیت های ایستگاه های فوق از منظر زیست محیطی و مدیریت مصرف انرژی چیست؟

۴. تاثیر همزمان استفاده از نانوسیالات و توربولاتورها در مقدار ضریب عملکرد حرارتی و افت فشار چگونه است؟

رئیس بهینه سازی مصرف گاز شرکت گاز استان سمنان در پایان افزود: امروزه برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده انرژی در بخش های گوناگون، وابستگی به انرژی های مختلف وجود دارد؛ همچنین تجربه نشان می دهد که مدیریت انرژی و استفاده بهینه از آن برای برآوردن نیازهای انرژی در راستای توسعه سریع اقتصادی و رشد صنعتی بسیار مهم است؛ این موضوع نشان دهنده اهمیت بهبود کارایی تجهیزات و سیستم های مختلف مورد استفاده است.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا