همدان

شهرداری همدان با رانت و ویژه‌خواری مقابله کند

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار همدان با تقدیر از اقدامات عباس صوفی، شهردار قبلی و مجید شاکری سرپرست شهرداری اظهار کرد: البته کاستی‌هایی هم در کار بود اما ایشان برای مدیریت شهری زحمت کشیدند.

وی با اشاره به اینکه در دوره مدیریت عباس صوفی حاشیه شهر همدان مورد توجه بود که جای قدردانی دارد گفت: از شورای فعلی نیز تشکر می‌کنم که با روحیه جهادی و انقلابی زحمت کشیدند و شهردار جدید را انتخاب کردند، ما هم به این انتخاب احترام می‌گذاریم و دعا می کنیم سید مسعود حسینی در این مسئولیت موفق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه اختلاف سلیقه در کارها طبیعی است و قرار نیست همه مانند هم فکر کنند گفت: البته این اختلاف سلایق باید کارها را رو به بهتر شدن پیش ببرد نه معطل شدن کار.

وی با بیان اینکه نیازمند آن هستیم با همکاری هم نگذاریم کار مردم زمین بماند گفت: توجه به ضوابط شهر اسلامی موضوعی است که باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد.

شعبانی در ادامه حفظ حرمت مردم و رعایت اخلاق در برخورد با ارباب رجوع را نیز نکته مهمی دانست و گفت: شهرداری می‌تواند در این موضوع اقدام کند.

وی مبارزه با فساد و توجه به شفافیت مالی را از دیگر موضوعاتی دانست که باید مورد توجه شهرداری باشد و در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذار نیز مورد تاکید ماست البته با انجام کار کارشناسی.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر مبارزه با ویژه‌خواری و رانت‌خواری، کم‌توجهی به این موضوع را یکی از مشکلات شهرداری عنوان کرد و گفت: باید جلوی این کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه با مسوولان و نهادهای حاکمیتی همان رفتاری را انجام دهید که با مردم رفتار می‌کنیم گفت: برخورد عدالت‌آمیز بین مردم و نهادها باید محسوس باشد.

معاون عمرانی استاندار همدان نیز با تأکید بر لزوم کسب درآمد پایدار برای شهر همدان تأکید کرد: موضوع ارزش افزوده به قانونگذاری نیاز است و همدان از این موقعیت به شدت بی‌نصیب مانده است.

فرهاد فرزانه افزود: در مشهد طی ۴۸ ساعت پروانه صادر می‌شود که از سید مسعود حسینی شهردار جدید درخواست داریم یک ماه آینده تحقق این شرایط را در همدان برای رونق ساخت و ساز اجرایی کنند.

وی با اشاره به اینکه آقای حسینی ویژگی‌های یک انسان پاکدست، مدیر و با اخلاق را دارند و ایشان را با انگیزه دیده‌ام گفت: خواهش می‌کنم کسب نظر و مشاوره با اهل فن مورد توجه باشد، حتی می‌شود شهرداران قبلی را ماهی یک بار دور هم جمع کرد و ایده گرفت.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا