همدان

شهیدعلى محمد سیاوشى: مقابل کفر جهانی بایستید

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۰۲۳/ تبرک لحظاتمان با شهید على محمد سیاوشى؛

انا لله و انا الیه راجعون

ما از اوییم و بازگشت همه بسوى اوست

شکر و سپاس خدایى را که به ما هستى بخشید از نعمت سلامتى عقل برخوردارمان کرد که خوب را از بد نشان دهیم و راه خوب را انتخاب کنیم.

با درود و سلام بیکران بر پیامبران خدا و مخصوصا پیامبر بزرگ اسلام و نایب برحقش امام عزیزاین انسان نمونه در تاریخ که واقعا این  نعمت بزرگى است که خدا به این ملت مظلوم و زیر ستم شاهنشاهى عطا فرمود و باید همه شکرگزار او باشیم که در چه زمانى زندگى می‌کنیم و با رهبرى چه کسى عمرمان سپرى می‌شود و از خداى  بزرگ عمر با عزت براى ایشان خواهانم و امیدوارم که ایشان را تا انقلاب مهدى(عج) براى اسلام نگهدارد، انشاءالله.

سلام و درود بر شهیدان راه اسلام و اسرا و معلولین و مجروحین انقلاب و جنگ تحمیلى و خانواده‌هاى محترم آنان و امت حزب‌الله، پس از درودها و سلام‌ها چندجمله‌اى به عنوان وصیت‌نامه که معرف راه هدف و مقصود اینجانب است بیان می‌کنم؛ خطاب من به کسانى است که دلشان براى اسلام می‌تپد اى عزیزان اى پدران و مادران و خواهران و برادران مسلمان و اى تمام کسانی که خود را در برابر اسلام و انقلاب مسئول می‌دانید به هوش باشید که تمام کفر جهانى در مقابل اسلام قیام کرده پس از اینجا وظیفه ما سنگین می‌شود.

اگر خداى نخواسته در این وظیفه کوتاهى کنیم بلایى به سرمان خواهد آمد که چند برابر از رژیم گذشته بدتر است و اگر زبانم لال این انقلاب شکست بخورد دیگر خبرى از آزادى و آزادگى نیست؛ وقتى که وظیفه‌مان مشخص شد باید همت کنید و جبهه جنگ را هر چه بیشتر از گذشته تقویت کنید.

اگر اسلام در این جنگ پیروز شود که انشاءالله خواهد شد دنیا حساب دیگرى براى ما باز خواهد کرد، براى اسلام دشمنانى همچون آمریکا، شوروى و اسرائیل وجود دارد، خیلى از کشورهاى دنیا به این موضوع واقف هستند که عراق به خاک ایران حمله کرده و ما باید از خاک و میهن خود دفاع کنیم.

در پایان چندکلمه‌اى به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم که این بنده حقیر را حلال کنند و همیشه صبر را پیشه خود نمایند، پشت کار داشته باشند و هیچ وقت در کارهاى خود ناامید نباشند که نا امیدى کفر است و فرزندانم با قاطعیت تمام درس بخوانند و هیچ وقت مطالعه کردن را فراموش نکنند.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۱/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا