همدان

شهیدیوسف گرجى: دنباله‌رو راه حضرت زینب(س) باشید

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۰۳۷/ تبرک لحظاتمان با شهید یوسف گرجی؛

بسم الله الرحمن الرحیم
و لا تحسبن الذین قتلوا فى سبیل الله اموتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با سلام و تحیت به امام عصر(عج) و نایب بر حقش بت‌شکن تاریخ امام امت خمینى کبیر و درود و سلام بر تمام رزمندگان که در جبهه‌هاى حق علیه باطل حماسه آفریدند و درود بیکران بر تمام شهیدان اسلام از صدر تاکنون.

پدر عزیزم از اینکه اینجانب به خدمت مقدس سربازى شرفیاب  شدم خیلى خوشحالم، امیدوارم با این قدم کوچکى که برداشته‌ام توانسته باشم دین خود را نسبت به انقلاب اسلامى و شهدا ادا کرده باشم.

از خانواده می‌خواهم همیشه دعاگوى امام عزیزمان باشید، دنباله‌رو راه حضرت زینب(س) باشید، اگر خدا توفیق عنایت کرد و لیاقت شهادت نصیبم شد مبادا براى من گریه کنید که دشمن شاد می‌شود.

اگر باعث ناراحتى شما شدم مرا حلال کنید، اى همسرم از این که دو سال شما را چشم انتظار گذاشتم به بزرگى خداوند مرا ببخشید امیدوارم که در آن دنیا همدیگر را ببینیم.

انتهای پیام/ ۸۹۰۰۱/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا