همدان

شهید حمید گودرزى: خواهران! خود را ملزم به رعایت حجاب بدانید

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۰۳۳/ تبرک لحظاتمان با شهید حمید گودرزى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به رهبر کبیر انقلاب اسلامى این ابرمرد تاریخ و اسوه تقوى و نایب بر حق امام زمان(عج) که آمدنش امید تازه‌اى را بر دل مسلمانان داد و قدمش مبارک بود چرا که با آمدن او پیروزی‌هاى اسلام به اوج خود رسید که نمونه‌اى از آن انقلاب شکوهمند است و با آمدن او تمام طاغوت و طاغوتیان از بین رفتند چراکه ابراهیم زمان ظهور کرده و هیچ چیز جلو دار آن نیست براى آنکه پشتوانه او خدا است بقول اماممان ما اگر کشته شویم پیروز و اگر بکشیم پیروزیم.

 این بار بدنبال ماموریتى دیگر بسوى کربلا راه افتاده‌ایم قصد داریم از منزل تا به کربلا یک نفس پیش برویم اما پرصلابت‌تر از گذشته و قلب دشمنان اسلام و قرآن را نشانه مى‌رویم بر ویرانه‌هاى کاخ‌هاى آنان یورش مى‌بریم.

اکنون ولیعصر امام زمان(عج) شمشیر خود را به ما به امانت سپرده که در این گوى و میدان بر دشمنان بتازیم و با خون خود از اسلام دفاع کنیم و بر کفار غلبه کنیم.

کسانى که وصیت‌نامه‌ام را مى‌خوانید ما می‌رویم اما شما ادامه‌دهنده راه شهدا باشید و غفلت نکنید و شما مادران و خواهران انقلابى فرزند و همسرانتان را برای حضور در جبهه تشویق کنید.

پدر مبارز و دلسوخته‌ام، مادر مهربانم مرا ببخشید و حلال کنید؛ امیدوارم در شهادتم سربلند و مقاوم باشید. همیشه پشتیبان انقلاب اسلام و امام باشید.

برادران ادامه‌دهنده راه شهدا باشید؛ خواهران حجاب را یک واقعیت عینى در اسلام بدانید و خود را ملزم کنید که همیشه عامل و مومن به آن باشید.

انتهای پیام/۸۹۰۰۱/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا