همدان

شهید عباس محمودی: مواظب اموال بیت‌المال باشید

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت… «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

۳۰۳۹/ تبرک لحظاتمان با شهید عباس محمودی:

بسم الله الرحمن الرحیم 

سلام و درود بر مردم و رهبر کبیر انقلاب اسلامی، عزیزان به گفته امام خمینی امروز روز شهادت و خون است و دیگر نه از کشته شدن بترسید و نه از کشتن.

ای مردم از امام خمینی پشتیبانی کنید و او را تنها نگذارید؛ از انقلاب با جان در جبهه و پاسداری از دستاوردهای انقلاب و چه با مال و پول و از هر  راهی که می‌توانید کمک کنید؛

به پاسداران انقلاب احترام بگذارید که امام خمینی فرمود (ای کاش من هم یک پاسدار بودم )؛ وسیله ازدواج جوانان را فراهم کنید و مسائل زندگی را درست و دقیق برای آنها تشریح کنید.

ای خواهران حجاب را حفظ کنید که حجاب شما کوبنده‌تر از خون شهید است و بدانید که حجاب شما خود مشتی بر دهان غربی‌ها و خودفروختگان است.

ای مردم مواظب اموال بیت‌المال باشید حتی آن خودکاری که بیت‌المال است نباید با آن خطی کوچک برای کارهای شخصی خود بکشید که باید روزی جوابگو باشید.

پدر و مادر و برادر و تو ای خواهرم افتخار کنید من شهید شدم و به همه بگوئید این آرزوی من بوده و اگر هزاران هزار بار دیگر هم زنده شوم باز جان ناقابل خود را برای خدا و وطن می‌دهم. برای من گریه از روی ضعف نکنید بدانید که پروردگار روزی مرا به شما امانت داده و روزی هم از شما خواهد گرفت.

انتهای پیام/۸۹۰۰۱/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا