اخبار ورزشی

شوک به پرسپولیس: دوری یک‌ماهه آقای ستاره

شوک به پرسپولیس: دوری یک‌ماهه آقای ستاره

جدال با النصر علاوه بر شکست دو گله در گام اول لیگ قهرمانان آسیا، عواقب تلخ دیگری نیز برای سرخپوشان داشت.

مهدی ترابی که در همان دقایق ابتدایی از ترکیب به دلیل مصدومیت خارج شد و در ادامه نیز نوبت به وحید امیری رسید تا با خروجش از زمین به دلیل مصدومیت همسترینگ در دقایق پایانی و با اتمام تعویض‌ها، سرخپوشان ۹ نفره کار را دنبال کردند.

امیری که علی‌رغم شکست پرسپولیس در این جدال توانسته بود نمایش بهتری از خود به جا بگذارد، روی یک کورس نصفه و نیمه از سمت چپ ناگهان سرنگون شد تا اتفاقی مشابه آنچه که بر سر مهدی ترابی آمد، این بار کاپیتان سرخ‌ها را درگیر کند. در این رابطه گفته می‌شود امیری با مصدومیت همسترینگ مواجه شده و به صورت قطعی دیدار این تیم مقابل الدحیل را در قطر از دست داده و تیم را همراهی نخواهد کرد.

امیری، کاپیتان پرسپولیسی‌ها نیز ممکن است درگیر یک دوری نسبتا طولانی از ترکیب بشود.

این پایان نگرانی یحیی گل‌محمدی و کادرفنی‌اش برای این بازی نخواهد بود و علاوه بر وحید امیری، آنها نبیل باهویی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارند و مهدی ترابی نیز با مصدومیت مچ پا درگیر است و وضعیت دانیال اسماعیلی‌فر نیز نامشخص است. میلاد سرلک نیز به دلیل اخراج قادر به حضور برابر الدحیل قطر نخواهد بود و علیرضا بیرانوند نیز که پیش از دیدار برابر النصر با مصدومیت مواجه بود، باید مراقبت‌های پزشکی خود را دنبال کند.

پرسپولیس با شکست مقابل النصر در رتبه چهارم جدول جا گرفته و چشم به پنج جدال باقی‌مانده خود خواهد داشت و باید دید در گروه مرگ و با شرایطی که دنبال می‌کنند، قادر خواهند بود به امتیاز صعود دست یابند یا خیر.

۲۵۷ ۲۵۱

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا