کرمان

ستاد اجرایی فرمان امام به کمک سیل‌زدگان کرمانی آمد/تأمین بخشی از دام‌های تلف شده و ملزومات زندگی

ستاد اجرایی فرمان امام به کمک سیل‌زدگان کرمانی آمد/تأمین بخشی از دام‌های تلف شده و ملزومات زندگی

به گزارش یولن از کرمان، عارف نوروزی امروز در در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان اینکه مسئولان  اقداماتی را برای کاهش آلام مردم در مناطق سیل‌زده استان برنامه‌ریزی کردند، اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) چند کار را هدف قرار گرفته که برای کمک به سیل‌زدگان سریعا انجام دهد.

سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عنوان کرد: یکی از مشکلات پیش آمده از بین رفتن احشام مردم در مناطق روستایی و عشایری بوده است که از طریق هلدینگ کشاورزی سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در جهت تأمین بخشی از دام‌های تلف شده اقدام می‌کنیم تا بتوانیم دام‌های سازگار با محیط را برای مردم تامین کنیم.

وی عنوان کرد: مقدار قابل توجهی از وسایل و اثاث زندگی مردم نیز بر اثر سیل در منطقه از بین رفته که مسئولیت پذیرفتیم تا امکاناتی را برای سیل‌زدگان استان فراهم کنیم تا خانواده‌هایی که آسیب دیدند مشکلاتشان برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه در زمینه مشکلاتی که در زمینه اشتغال پیش آمده نیز تعهداتی را بنیاد برکت ستاد پذیرفته که انجام دهد، خاطرنشان کرد: در زمینه مشکلات زیرساخت‌ها، محل زندگی مردم و همچنین محل نگهداری احشام هم تصمیماتی گرفته شده و ستاد مشارکت خواهد داشت تا بتوانیم مشکلات پیش آمده را سریعتر کاهش دهیم و به صفر برسانیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا