کرمان

‍ رفع مشکل ۱۵ طرح تولیدی در کرمان

‍ رفع مشکل ۱۵ طرح تولیدی در کرمان

به گزارش یولن از کرمان، پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال ۱۴۰۱، امروز ۲۱ اردیبهشت ماه به ریاست سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان برگزار شد.

در این جلسه که روسای سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت شمال و جنوب استان، مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و تعدادی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی حضور داشتند، مشکلات تعداد ۱۵ طرح تولیدی استان مربوط به حوزه شمال و جنوب استان مرتفع شد.

حسین مهرابی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمان، هدف از جلسات را استفاده بهینه از منابع عنوان کرد و خواستار بررسی سریع و حل مشکلات این شرکت‌ها شد و بیان کرد: همیشه پشتیبان شرکت‌های تولیدی هستم و سعی در حل مشکلات این شرکت‌ها دارم. 

وی ادامه داد: امسال به گفته مقام معظم رهبری سال «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری شده و امیدوارم با برنامه‌ریزی مناسب و درایت و دقت کامل بتوانیم موانع را از سر راه سرمایه‌گذاران برداریم. 

مهرابی خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات حوزه سرمایه.گذاری و تولید خارج از حیطه وظایف اجرایی دستگاه‌هاست، اما همه مدیران تلاش کنند تا از نظر اداری مانعی پیش روی سرمایه‌گذاران نباشد و امور اداری بدون تاخیر انجام شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا