بین الملل

شیخ قاووق: معادله تغییر کرده؛ مقاومت در قدرتمندترین حالت خود است

شیخ قاووق: معادله تغییر کرده؛ مقاومت در قدرتمندترین حالت خود است

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان گفت که مقاومت در سال ۲۰۲۲ در قدرتمندترین مرحله تاریخی خود از لحاظ کمی و کیفی قرار دارد و هیچ کس توان تهدید آن را ندارد نه با جنگ و نه با چیز دیگری.

شیخ قاووق طی سخنانی در مراسمی که حزب‌الله در حسینیه شهرک عیتیت جنوبی به مناسب سالروز رهبران شهید و پیروزی انقلاب اسلامی ایران برگزار کرده بود، گفت: معادلات در دوره پیروزی‌های مقاومت تغییر کرده است، زمانی پهپادهای اسرائیلی به حریم هوایی لبنان نفوذ می‌کردند اما امروز پهپادهای لبنانی به حریم هوایی رژیم صهیونیستی نفوذ می‌کنند.

بنا بر گزارش شبکه المنار، شیخ قاووق افزود که صهیونیست‌ها امروز غرق در دریای وحشت هستند چرا که ارتش آن‌ها توان حمایت از آن‌ها را ندارد. پهپاد حسّان نیز حاوی پیام واقعا روشنی بود و دشمن بخوبی این پیام را دریافت کرد. این پهپاد توان نظامی اسرائیل را دچار شوک، خواری و حقارت تاریخی کرد.

این عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان همچنین درباره برگزاری انتخابات پارلمانی نیز گفت: ما خواهان برگزاری انتخابات پارلمانی برای نجات کشور هستیم اما طرف مقابل می‌خواهد از این انتخابات به عنوان دروازه‌ای برای ملتهب کردن کشور استفاده کند. برگزاری انتخابات بدون هیچ تأخیری پابرجاست و ما برای آن آماده می‌شویم و در این انتخابات شرکت خواهیم کرد و علی رغم میل آمریکا و پول‌هایی که کشورهای سازشکار در حاشیه خلیج فارس هزینه می‌کنند، شاهد رأی به مقاومت خواهیم بود.

وی تأکید کرد که حضور قدرتمند ما در انتخابات سیلی به سفارتخانه‌های توطئه‌گر خواهد بود و رؤیاها و شرط‌بندی‌های آن را بر باد خواهد داد.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا