سلامت

صدور و تمدید پروانه کسب منوط به انجام واکسیناسیون است

رئیس اتاق اصبر اصناف گیلان روز چهارشنبه در خصوص واکسیناسیون افراد شاغل در واحدهای صنفی در گفت و گو با خبرنگار یولن اظهار داشت: پیرو مصوبات بیست و سومین جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا ، تمامی صنوف و افراد شاغل در آن موظف هستند تا پایان مهر ماه سال جاری حداقل یک دوز از واکسن کرونا و در زمان مقرر نیز، دوز دوم را دریافت کنند.

جلال الدین محمدشکریه افزود: بر اساس این مصوبه، صدور و تمدید پروانه کسب، کارت مباشر و همچنین کارت بهداشت برای تمامی شاغلان در واحدهای صنفی، منوط به انجام واکسیناسیون است که در این راستا، ضروری است تمامی صنوف در انجام این امر مهم تا پایان مهر ماه تعجیل کنند.

وی همچنین ادامه داد: فعالیت تمامی مشاغل به ویژه مشاغلی که مشمول گروه های فعالیت ماده ١٣ قانون آشامیدنی و خوراکی هستند، از ابتدای آبان ماه سالجاری، مشروط به دریافت حداقل یک دوز واکسن به شاغلین در این صنوف و کسب و کارها خواهند بود.

رئیس اتاق اصناف گیلان بیان کرد: همچنین از اول آبان ماه سالجاری، صدور و تمدید تمامی مجوزهای مربوط به فعالیت کسب و کارها، اعم از کسب و کارهای خصوصی، عمومی و خدمات دهندگان، نظیر رانندگان انواع ناوگان حمل و نقل بار و مسافر اعم از درون شهری و برون شهری، منوط به واکسیناسیون حداقل دوز اول و ادامه فعالیت ایشان مشروط به واکسیناسیون دوز دوم جامعه هدف مورد نظر،حداکثر تا پایان بهمن ماه سال جاری می باشد.

شکریه اضافه کرد: به هرحال امیدواریم که تمامی اقشار مختلف مردم به خصوص افراد حاضر در اصناف گیلان، دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا را به طور کامل رعایت کرده و با انجام هر ۲ مرحله واکسیناسیون، در قطع زنجیره این بیماری گام های مهمی برداشته شود.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا