سمنان

صدور ۴۵۰۰ هکتار سند مالکیت تک‌برگ اراضی ملی در سمنان

صدور ۴۵۰۰ هکتار سند مالکیت تک‌برگ اراضی ملی در سمنان

به گزارش یولن از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، معصومه منظمی، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان از صدور سند مالکیت تک‌برگی برای چهار هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان سمنان در راستای تثبیت مالکیت به نام دولت جمهوری اسلامی ایران با نمایندگی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور قرار دارد در بهمن‌ماه امیال خبر داد.

وی افزود: صدور اسناد اراضی ملی و تثبیت مالکیت دولت نقش مهمی در رفع بسیاری از مشکلات ثبتی و جلوگیری از تصرف و تعرض به اراضی ملی و زمین‌خواری و جعل اسناد داشته و شرایط را جهت رشد و توسعه شهرستان در زمینه کاربری بهینه اراضی ملی تسهیل می‌کند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان گفت: اسناد صادر شده فوق مربوط به ۱۹ پلاک ثبتی موسوم به میان جاده، دوزهیر، قبره، حاج گزوار، وردیمک، حسن‌آباد، چشمه کبوده، مهرنو، تنگه حسین، گودچال، بیورده، قاسم‌آباد، سولاخور کوچک، جنوبی خوشنیان، ترخستان، تنگی (سنگی)، جلیلان، خلیلان و قاسم‌آباد شهرستان سمنان است.

منظمی ادامه داد: اخذ سند اراضی ملی با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان انجام می‌گیرد و صدور سند مالکیت اسناد تک‌برگ اراضی ملی تا پایان سال جاری در دستور کار ادارات منابع طبیعی و ثبت اسناد شهرستان قرار دارد.

وی ضمن قدردانی از همکاری‌های گذشته، خاطرنشان کرد: امیدواریم با تداوم همکاری شوراهای اسلامی روستاها، مرتع‌داران و بهره‌برداران منابع طبیعی، همیاران طبیعت و مردم شهرستان در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی، همکاری با یگان حفاظت منابع طبیعی ادامه یابد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سمنان بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در اراضی ملی موارد را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ و ۱۳۹ به یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان سمنان اطلاع دهند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا