قم

صف‌آرایی تیم بدمینتون رعد پدافند هوایی قم برابر دانشگاه یزد

به گزارش یولن از قم، نیم‌فصل نخست فصل ۱۴۰۰ لیگ برتر بدمینتون مردان ایران آرام آرام به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و قمی‌ها انتظار دارند همانند سال ۹۹ که تیم رعد پدافند هوایی قم در این مقطع از لیگ بدون باخت و با اقتدار پیش می‌رفت، در لیگ امسال نیز این روند را در پیش بگیرد.

پنجمین هفته مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه‌های کشور در راه است و ۸ تیم لیگ برتری در قالب ۴ مسابقه این هفته به شکل همزمان عصر روز پنجشنبه ششم آبان ماه به میدان می‌روند، در شرایطی که تیم رعد پدافند هوایی قم در دیداری حساس برابر دانشگاه یزد قرار می‌گیرد.

بدمینتون‌ بازان رعد پدافند هوایی قم از چهار مسابقه قبل خود دو پیروزی برابر تیم‌های هیات مرکزی و توس‌مسیر مشهد در کارنامه دارند و البته دو بازی را با نتایج مشابه ۳ بر ۲ به تیم‌های هیات سیستان و بلوچستان و شهرداری شهر بابک واگذار کرده‌اند و اکنون تیم رده چهارم جدول محسوب می‌شوند.

مردان رعد در دیدار خارج از خانه هفته پنجم که از ساعت ۱۵ عصر ششمین روز آبان در سالن زنده‌یاد رسول یزدی برگزار می‌شود باید به فکر کسب برتری مقابل حریفان باشند تا به عنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل ۱۳۹۹ لیگ برتر باشگاه‌های کشور از کورس مدعیان قهرمانی این فصل عقب نمانند.

در جدول رده‌بندی بازی‌ها تا پایان هفته چهارم تیم شهرداری شهر بابک با کسب چهار برد متوالی صدرنشین است، چادرملو اردکان با سه پیروزی و یک باخت در رده دوم جای گرفته و تیم‌های توس‌مسیر مشهد، رعد پدافند هوایی قم، نماینده اراک به همراه نماینده سیستان و بلوچستان هر کدام با دو برد و دو باخت در رده‌های سوم تا ششم هستند، ضمن اینکه دانشگاه یزد با یک برد و سه باخت و پروتئین ۹۹ البرز با چهار باخت رتبه‌های هفتم و هشتم جدول را در اختیار دارند.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا