آذربایجان غربی

صف‌های طولانی کامیون‌ها در مرز سرو جمع می‌شود/لزوم مدیریت یکپارچه در گمرکات برای پیشگیری از مشکلات مشابه

به گزارش یولن از ارومیه ،با انتشار فیلمی از وضعیت نامناسب کامیون‌ها در مرز سرو ارومیه و صفوف طولانی آن خبرنگار فارس از نماینده ارومیه موضوع را پیگیر شد.

وحید جلالزاده درباره فیلم منتشر شده از صفوف طولانی کامیون‌ها در مرز سرو اظهار داشت: با پیگیری انجام شده از گمرک مشخص شد ناهماهنگی دستگاه‌های متولی در گمرک سرو و اجبار کامیون داران برای توقف بی مورد در یک پارکینگ باعث ایجاد این صف‌های طولانی و ایجاد مشکل برای رانندگان شده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از این وضعیت گفت:علارغم وجود مشکلات با پیگیری‌های صورت‌ گرفته از امروز عبور کامیون‌ها شروع شده و از روزانه ۱۰۰دستگاه از فردا به تعداد کامیون ‌های عبوری اضافه خواهد شد و پیش بینی می‌شود طول دو روز آینده مشکل به صورت موقتی رفع شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر لزوم رفع ریشه ای این ناهماهنگی افزود:هر ساله این ناهماهنگی ها باعث ایجاد این مشکلات می‌کند و لازم است تا با ایجاد یک چارچوب مدیریتی واحد از بروز دوباره چنین مشکلاتی در استانی که اقتصاد آن با مرز و گمرک گره خورده جلوگیری شود.

وی در پایان تاکید کرد:قطعا این مشکل را با وزارت اقتصاد در میان خواهم گذاشت تا در آینده شاهد ایجاد چنین صف‌های نباشیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا