خوزستان

صلح و سازش اختلاف ملکی بین دو خانوار در هفتکل پس از ۲۵ سال

صلح و سازش اختلاف ملکی بین دو خانوار در هفتکل پس از ۲۵ سال

علیرضا باوی معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  اظهار کرد: سال ۷۶ اختلاف ملکی بین دو خانوار در روستای گندلزار از توابع شهرستان هفتکل بوجود می‌آید که این موضوع منجر به تشکیل پرونده‌های متعدد حقوقی و کیفری گردید. همچنین ۳۷ نفر خواهان و ۲۳ نفر خوانده حقیقی و حقوقی در این پرونده دخالت داشته‌اند.

وی افزود: در این ۲۵ سال بزرگان و مصلحین زیادی جهت رفع خصومت و ایجاد صلح و سازش فی مابین دو خانوار واسطه شدند ولی نتیجه‌ای حاصل نگردید که در سال ۱۳۹۶ این پرونده بنا به دستور رئیس دادگستری هفتکل به منظور جلوگیری از گسترش اختلافات مطروحه و ایجاد صلح و سازش فی مابین طرفین به شورای حل اختلاف این شهرستان ارجاع شد.

باوی خاطر نشان کرد: در این مدت اعضای شورای حل اختلاف هفتکل با تلاش و کوشش شبانه و روزی خود و همچنین استفاده از ظرفیت ستاد صبر و همیاران صلح با دعوت طرفین و برگزاری بیش از ۲۰ جلسه، خوشبختانه زحمات آن‌ها نتیجه داد و این دو خانوار به صلح و سازش رسیدند و با اعلام رضایت از همدیگر، توافق کردند که تمامی پرونده های حقوقی و کیفری پیرامون این موضوع مختومه شوند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان در ادامه گفت: تاکنون اقدامات بی نظیری در حل و فصل پرونده‌های مهم در استان صورت پذیرفت و همواره اعضای شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح تا حصول و منتهی کردن پرونده‌ها به صلح و سازش تلاش، کوشش و زحمات فراوانی انجام می ‌دهند که جا دارد از تمامی آنان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا