اخبار ورزشی

صنایع مازندران به دنبال چند کشتی‌گیر مطرح جهان/حبیبی: تلاش ما قهرمانی در لیگ است

به گزارش خبرنگار ورزشی یولن، لیگ برتر کشتی آزاد در حالی پیگیری می‌شود که روز گذشته صنایع مازندران موفق شد با برتری ۷ بر ۳ مقابل ستارگان ساری راهی مرحله نیمه‌نهایی شود. رحمان عموزاد، علی سوادکوهی، کامران قاسم‌پور از قهرمانان جهان و ماگومد رسول قاضی ماگمدوف ورزشکار روسی در تیم صنایع مازندران هستند.

هادی حبیبی مربی تیم کشتی آزاد صنایع مازندران در گفت‌وگو با فارس، درباره وضعیت این تیم و برتری مقابل ستارگان ساری، گفت: ما دور رفت نتوانستیم از همه ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم، هم آسیب‌دیده داشتیم و هم اینکه سوادکوهی را به خاطر مسابقات جهانی در اختیار نداشتیم همین موضوع باعث شد تا با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی و با امتیاز فنی مسابقه را واگذار کنیم.

وی افزود: در دور برگشت تا حدودی از ظرفیت‌ها استفاده کردیم و ماگومد ماگمدوف روسی قهرمان جهان به تیم اضافه شد. از ابتدای لیگ کادر فنی گفته بود که تلاش ما قهرمانی در مسابقات است. چند گزینه داخلی و خارجی هم داریم که قرار است به ترکیب ما اضافه شوند، فعلا در حال مذاکره هستیم و تا زمانی که اسامی نهایی نشوند نمی‌توانم نامی از آنها ببرم. باید ببینیم وضعیت در فینال چگونه خواهد بود.

مربی تیم کشتی صنایع مازندران در خصوص قرارداد کشتی‌گیران و اینکه امسال افزایش چشمگیری داشته یا خیر، تصریح کرد: در مقایسه با رشته‌های توپی، قرارداد کشتی‌گیران قابل مطرح کردن نیست و در قیاس با آنها قراردادها ناچیز است اما امسال افزایش ۲۰ درصدی را داشتیم.

حبیبی همچنین درباره تیم‌های شرکت کننده در لیگ، گفت: ۴ تیم به نیمه‌نهایی صعود می‌کنند، هر تیمی شرایط خوب را برای بچه‌ها فراهم کند موفق‌تر خواهد بود. در تیم ما هم احتمال تغییرات هست که هم ورزشکاران المپیکی و هم مسابقات جهانی در لیست ما برای مذاکره هستند. صحبت می‌کنیم، به نتیجه برسیم حتما اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا