البرز

صنعت گردشگری و توریسم در البرز دچار تحول می‌شود

صنعت گردشگری و توریسم در البرز دچار تحول می‌شود

به گزارش یولن از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، شامگاه سه شنبه در مراسم تجلیل از اعضای ستاد خدمات سفر استان که در مجموعه ایثار کردان برگزار شد، ضمن تقدیر از خادمین این حوزه، گفت: با توجه به جلساتی که در ستاد خدمات سفر برگزار شد نشان داد با هماهنگی، همدلی و وحدت می‌توان‌ خدمات و فعالیت‌های خوبی ارائه داد و رضایتمندی مردم‌ را کسب کرد و این‌ اتفاق در ستاد خدمات سفر استان افتاد.

عبدالهی با بیان اینکه در همه امور می‌توان با همکاری و مودت امور را پیش برده و موفق بود، ادامه داد: نیاز داریم در همه حوزه‌ها از جمله صنعت توریسم و گردشگری با تحول رو به رو شویم، تحولات خوبی باید حاصل شود و این امر جز با همراهی بخش خصوصی و علاقه و تخصصی کافی، مسیر نمی‌شود.

وی گفت: بخش خصوصی باید آستین را بالا بزند و در بخش گردشگری تحولات خوبی رقم بزند تا شاهد تحولات چشمگیری باشیم. از این رو باید قابلیت‌های البرز را که تاکنون به چشم‌ نیامده است را بارور نماییم و به همگان‌معرفی کنیم و نقاط ضعف و  قوت را شناسایی و تقویت نماییم.

این مقام مسؤول با بیان‌این‌ مهم که استان البرز به عنوان استان عبوری شناخته می‌شود اما باید تبدیل به استان مقصد شود، گفت: این‌ امر تنها با شناساندن‌ قابلیت‌های استان محقق خواهد شد تا بتوانیم کسب درآمد نیز داشته باشیم.

عبدالهی افزود: متاسفانه در کشور به حوزه توریسم کمتر توجه می‌شود و باید تلاش کنیم به جایگاه واقعی خود با توجه به تاریخ و قدمت خود دست یابیم و بسیاری از کشورها از ما در حوزه‌های مکان‌های تاریخی الگوبرداری می‌کنند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا