بین الملل

صهیونیست‌ها در حال بررسی حمله به غزه و جِنین هستند

صهیونیست‌ها در حال بررسی حمله به غزه و جِنین هستند

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی شب گذشته (یک‌شنبه) در جلسه‌ای ۴ساعته، تصمیمات و اقدامات لازم در مواجهه با عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان را بررسی کردند.

طبق گزارش پایگاه خبری «i24News» شبکه‌های صهیونیست اعلام کرده‌اند که این گفت‌وگوهای امنیتی با هدف دست‌یابی به یک استراتژی مشخص در سایه عملیات‌های مقاومتی ادامه پیدا خواهند کرد؛ علاوه‌ بر این درخواست‌هایی نیز برای پاسخ به فلسطینیان در غزه و همینطور اقدامات تهاجمی علیه مردم جِنین وجود دارد.

منابع عبری‌زبان گزارش دادند که طی این گفت‌وگوها مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی با دو موضوع و سوال اساسی مواجه هستند. اولین موضوع موردبحث صهیونیست‌ها افزایش عملیات‌های تهاجمی در جنین و شهرهای مجاور است. 

طبق این گزارش‌ها، مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده‌اند که در این مرحله تقریباً تمام عملیات‌های مقاومتی از جِنین آغاز می‌شود. اما صهیونیست‌ها به خوبی می‌دانند که درگیری در جنین منجر به عملیات‌های بیشتری خواهد شد و نظامیان آن‌ها را وادار خواهد کرد تا به مناطق دیگری نیز یورش ببرند.

در ادامه این گزارش آمده است که موضوع دوم مورد بحث که موجب سردرگمی مقامات تل‌آویو شده، میزان موفقیت اقدامات و صحیح بودن پاسخ به عملیات‌های مقاومتی است که از غزه و نوار غربی انجام می‌شوند.

«نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی هم اخیراً تهدید کرده بود آنانی را که مشوّق و حامی عملیات‌های استشهادی در اراضی اشغالی هستند، مورد هدف قرار خواهند داد. این در حالی است که مقامات امنیتی تل‌آویو، جنبش «حماس» را عامل انجام عملیات‌های مقاومتی در نوار غربی می‌دانند.

به همین دلیل گزارش‌های عبری حالکی از آن هستند که مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی در پاسخ و یا عدم پاسخ به این عملیات‌ها تردید دارند؛ به‌ویژه آنکه ارتش صهیونیست‌ها در حال حاضر نیز، در نوار غربی مشغول مقابله با فلسطینیان است.

طبق گزارش رسانه‌های صهیونیست، تصمیم‌گیری درباره این موضوعات طی روزهای آینده انجام خواهد شد و انتظار می‌رود که به‌زودی یک جلسه امنیتی دیگر با اعضای کابینه دولت در تل‌آویو تشکیل شود.

در مقابل تهدیدات و طرح‌های صهیونیستی در جهت بالابردن درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی، گروه‌های مقاومت فلسطین و در راس آن‌ها جنبش «حماس» به تل‌آویو هشدار داده‌اند که با کمترین حماقتی، صهیونیست‌ها را مورد هدف قرار خواهند داد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا