همدان

طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا به تمام دستگاه‌ها ابلاغ می‌شود‌

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تشکر از کادر بهداشت و درمان استان با بیان اینکه روند شیوع کرونا در استان کاهشی است، اما انتظار داریم مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند اظهار کرد: دستورالعمل طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا به تمام دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود.

وی گفت: کارکنانی که تا کنون واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند، تست پی‌.سی.آر خود را به دستگاه‌‌های اجرایی مربوطه ارائه کنند در غیر این‌ صورت برای آن‌ها غیبت محاسبه می‌شود.

استاندار همدان افزود: در طرح سکوی مدیریت هوشمند کرونا، تکالیف و وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی، پرسنل، گروه‌ها و اقشار مختلف نسبت به موضوع مهم کرونا آماده است که باید اجرایی شود.

وی با بیان اینکه نظارت و کنترل نیروی انتظامی بر تردد خودروهای بین‌شهری بر اساس طرح ابلاغی، هوشمندانه باشد افزود: با توجه گسترش مجدد شیوع کرونا در کشورهای همسایه، ضرورت دارد پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه آموزش و پرورش استان، زمینه تجهیز تمام کلاس‌ها به تهویه را فراهم کند گفت: معلمان و دانش‌آموزان برای تزریق واکسن اقدام کنند تا همزمان با وعده ستاد ملی کرونا، مدارس بازگشایی شوند.

وی در پایان با بیان اینکه نیروی انتظامی و پلیس راهور استان، تردد‌های شبانه خودروها را کنترل کنند تأکید کرد: پرهیز از شرکت در اجتماع و برگزاری دروهمی‌های خانوادگی مورد تاکید است که باید مردم نسبت به این موضوع حساس باشند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا