فرهنگ و هنر

طرح ویژه فرهنگسرای خاوران برای ماه مبارک رمضان/ با یک بازی صاحب گنج شوید

طرح ویژه فرهنگسرای خاوران برای ماه مبارک رمضان/ با یک بازی صاحب گنج شوید

طرح ویژه فرهنگسرای خاوران برای ماه مبارک رمضان/ با یک بازی صاحب گنج شوید

به گزارش یولن، در شب‌های ماه مبارک رمضان، فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران تهران، همراه با اجرای ویژه برنامه‌های متنوع و سرگرم کننده از جمله سرود، مداحی، سرود و موسیقی محلی و گروه‌های نمایشی، در محوطه این مجموعه فرهنگی هنری، امکان جست وجو و یافتن یک گنج مخفی را هم برای مخاطبان فراهم کرده است.

«بازی محیطی راز» طرح شگفت انگیز فرهنگسرای خاوران برای شهروندانی است که علاقه‌مند حل معما و گرفتن جایزه هستند. قرار است دو غرفه مقابل درب‌های اصلی فرهنگسرا پایه ریزی شود و مراجعه کنندگان با دریافت نقشه راهنما و خوانش آن از طریق بارکد در تلفن همراه خود، راه‌های رسیدن به گنج اصلی را بپیمایند.

این بازی که ویژه ماه مبارک رمضان طراحی شده است، چهار داستان معنوی و اخلاقی دارد که برای دستیابی و شنیدن آنها، باید ابتدا پاسخ معماها یافت شود. در ازای گذر از هر مرحله، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌یابد. راهنمای اصلی در این بازی تلفن همراه است اما پاسخ معماها در فضای فرهنگسرا نهفته که شرکت کنندگان باید آنها را پیدا و حل کنند.

بازی راز هر روز ساعت ۱۸ تا۲۰ آغاز می شود و محدودیت سنی برای شرکت‌کنندگان وجود ندارد. همچنین هر شب به برندگان این بازی جایزه یک میلیون تومانی و چهار جایزه ۵ میلیون تومانی در مراسم اختتامیه به قید قرعه به برگزیدگان تعلق می‌گیرد. برای شرکت در این بازی به اینجا مراجعه کنید.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا