البرز

طرح ویژه نظارت بر عرضه کالا در البرز کلید خورد

طرح ویژه نظارت بر عرضه کالا در البرز کلید خورد

رامین ربیعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، از تشدید نظارت بر بازار خبر داد و گفت: برای تحقق اهداف دولت در حوزه تنظیم بازار و با مشارکت همه عوامل موثر در این حوزه، تمامی ظرفیت‌های نظارتی در جهت کنترل بازار استان را فعال خواهیم کرد.

این مقام مسؤول با اشاه به اینکه برخورد با هرگونه ناهنجاری در بازار به صورت جدی در دستورکار قرار دارد، تصریح کرد: این مجموعه در راستای کنترل قیمت‍‌ها در سطح عرضه و برخورد با هرگونه تخلف صنفی طرح ویژه‌ای را اجرایی خواهد کرد.

وی یادآور شد: در این برنامه نظارتی ویژه، بیش از ۱۰۰ اکیپ دو نفره بازرسی با مشارکت بازرسان اداره کل صمت، شرکت شهرک‌های صنعتی، اتاق اصناف و بسیج اصناف، همه صنوف فعال در استان را مورد بازرسی قرار خواهند داد و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی برخورد قانونی لازم اعمال خواهد شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز با بیان اینکه این مانور از ساعت ۹ صبح امروز در مرکز استان و شهرستان های تابعه در دست اجرا قرار گرفته است.

ربیعی در پایان از تمام شهروندان محترم استان البرز درخواست نمود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و…، مراتب را با شماره گویای ۱۲۴ اطلاع رسانی نمایند.

انتهای پیام/ج/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا