کردستان

ظرفیت شبکه مخابراتی در کردستان افزایش یافت

آزاد حکمت در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سنندج اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌های ارتباطی و سرویس مخابراتی عملیات برگردان و جابجایی تمامی سرویس‌های دیتای اختصاصی کشوری (MPLS کشوری) انجام شد.

وی با اعلام اینکه سرویس‌های دیتای اختصاصی، به لحاظ تامین کننده ارتباط شبکه‌ای و دیتای سازمان‌ها، ادارات، ارگان‌ها و سایر حوزه‌های دولتی و خصوصی با خارج از استان از اهمیت بالایی برخوردار هستند اظهار داشت: در همین راستا این مجموعه نسبت به توسعه و بهینه‌سازی آنها اقدام نموده است.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: در اجرای این پروژه علاوه بر تامین، نصب و راه‌اندازی تجهیزات جدید شبکه دیتا، در مرکز چمران سنندج نیز تمامی لینک‌های فیبرنوری برای تامین ارتباط برگردان شده‌اند.

حکمت با بیان اینکه این پروژه ظرف مدت هشت هفته با تلاش همکاران در نهایت دقت و سرعتِ قابل توجه اجرا شده است، تصریح کرد: بهینه‌سازی تجهیزات شبکه دیتا، کیفی‌سازی سرویس‌های MPLS و افزایش ظرفیت‌های استان از دستاوردهای مهم این پروژه به شمار می‌رود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: این اقدام افزایش قابل توجه سرعت و کیفیت دیتا در سطح استان را به دنبال داشته است.

وی در ادامه به سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیون تومانی برای اجرای این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: استفاده از پتانسیل‌ها و امکانات موجود در منطقه به منظور پاسخگویی و ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات به مشتریان از استراتژی‌های منطقه است.

گفتنی است:  MPLS یک تکنولوژیِ انتقال و روشی ساده برای ارسال ترافیک پروتکل‌های مختلف در یک شبکه است که انواع پروتکل‌های مورد نیاز مشتریان را با استفاده از یک شبکه واحد انتقال خواهد داد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا