بین الملل

عدم محبوبیت هریس همچنان بالاتر از بایدن

عدم محبوبیت هریس همچنان بالاتر از بایدن

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، بر اساس نتایج یک نظرسنجی جدید، میزان محبوبیت «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «کامالا هریس» معاون او همچنان در سراشیبی قرار دارد.

به نوشته وبگاه شبکه «راشا تودی»، نظرسنجی «گروه ترافالگار» نشان داد، فقط ۲۸ درصد از آمریکایی‌ها عملکرد هریس را تأیید می‌کنند و ۶۲.۶ درصد با عملکرد او مخالف هستند.

در این میان، ۵۷ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی «قویاً مخالف» عملکرد هریس بودند و حدود ۵ درصد نیز با شیوه عملکرد وی «مخالف» بودند.

از سوی دیگر، ۳۹ درصد از شهروندان آمریکایی عملکرد دولت بایدن را قابل قبول دانستند و ۵۵ درصد نیز با عملکرد او مخالف بودند.

از بین این افراد، ۴۹.۹ درصد با سیاست‌ها و عملکرد بایدن «قویاً مخالف» بوده و بیش از ۵ درصد نیز «مخالف» عملکرد وی بودند.

محبوبیت هریس حتی در میان دموکرات‌ها نیز فقط ۵۱.۵ درصد است. این میزان در میان رأی‌دهندگان مستقل ۲۳.۵ درصد و در میان جمهوری‌خواهان ۱۳.۵ درصد است.

پیش از این نیز نظرسنجی موسسه «گالوپ» که از یکم تا هجدهم ماه گذشته میلادی انجام شده نشان داد فقط ۲۴ درصد از آمریکایی‌ها از مسیری که کشورشان طی می‌کند رضایت دارند.

در مقابل، ۷۵ درصد از مردم آمریکا از مسیری که کشورشان در حال طی کردن است ناراضی هستند و یک درصد شرکت‌کنندگان هم نظری در این‌باره نداشتند. (جزئیات بیشتر)

سال گذشته نیز نظرسنجی دانشگاه «سافولک» نشان داده بود ۴۶ درصد از پاسخ دهندگان معتقدند که بایدن کارش را نسبت به آنچه که از یک رئیس جمهور انتظار می‌رفت درست انجام نداده است.

در همین نظرسنجی میزان محبوبیت «کامالا هریس» معاون رئیس جمهور آمریکا حدود ۲۸ درصد و حتی از بایدن نیز بدتر بود. آمارهای این نظرسنجی نشان می‌دهد که ۵۱ درصد آمریکاییها از کار وی ناراضی هستند.

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا