بین الملل

عضو جنبش جهاداسلامی: در مسیر پیروزی قرار داریم

عضو جنبش جهاداسلامی: در مسیر پیروزی قرار داریم

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «خالد البطش» عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار شبکه «پرس تی‌وی» به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس، ائتلاف قدس و محور مقاومت را اولین گام برای پیروزی در برابر پروژه صهیونیست‌ها خواند.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: حمله به نمازگزاران مسلمان و مسیحی در قدس نه تنها مقدمه‌ای برای قیام بلکه مقدمه‌ای برای یک جنگ بزرگ منطقه‌ای در صورت ادامه حملات صهیونیست‌ها در قدس است.

وی ادامه داد: مردم فلسطین در بحبوحه تلاش‌های خطرناک اسرائیل برای یهودی سازی قدس و سلب هویت اسلامی آن، به مبارزه خود در غزه و کرانه باختری و سراسر فلسطین اشغالی ادامه خواهند داد.

البطش خاطرنشان کرد: در روز جهانی قدس، ما به امام راحل که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هر سال را به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری کردند، درود می‌فرستیم.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: در این روز به مسلمانان سراسر جهان یادآوری می‌شود که می‌بایست به وظیفه خود جهت دفاع از قدس در مقابل دشمن صهیونیستی و همچنین آزادسازی آن عمل کنند.

وی در این گفت‌وگو افزود: همه مسلمانان و اعراب باید علیه این پروژه صهیونیستی متحد شوند و همه توطئه‌های آمریکایی و صهیونیستی علیه قدس را خنثی کنند.

البطش در پایان خاطرنشان کرد: ما معتقدیم که در مسیر پیروزی قرار داریم و این حس به ویژه در پی «نبرد شمشیر قدس» که سال گذشته در غزه روی داد، تقویت شده است. ما معتقدیم که وجود ائتلاف قدس و محور مقاومت اولین گام برای رسیدن به یک پیروزی بزرگ در برابر  این پروژه‌ صهیونیست‌ها است.

انتهای پیام/خ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا