بین الملل

علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت خارجه شد

علیرضا بیکدلی معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت خارجه شد

به گزارش گروه سیاست خارجی یولن، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، در حکمی «علیرضا بیکدلی» را به عنوان معاون کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت امور خارجه منصوب کرد.

در بخشی از  این حکم آمده است: امید است با توکل بر خداوند متعال و پیروی از منویات مقام‌معظم رهبری (مدظله العالی)، در تحقق سیاست‌ها و راهبردهای دستگاه دیپلماسی بویژه سیاست خارجی متوازن، فعال، پویا و هوشمند و همفکری و تعامل با معاونان، مدیران و کارشناسان محترم در انجام وظایف محوله موفق باشید.

بیکدلی پیش از این سرپرستی این معاونت را برعهده داشت.

امیرعبداللهیان ۲۱ آذر ماه در حکمی «علیرضا بیکدلی» را به عنوان سرپرست معاونت کنسولی، مجلس و امور ایرانیان وزارت خارجه منصوب و ضمن پذیرش استعفای سجادی، معاون سابق وی را مشاور خود کرد.

علیرضا بیکدلی سوابقی چون نفر دوم سفارت ایران در مسکو، کاردار سفارت ایران در قزاقستان، رئیس اداره دوم مشترک المنافع وزارت خارجه، سفیر ایران در آذربایجان، معاون مدیرکل اسناد و خدمات پژوهشی، معاون مدیرکل و رئیس ستاد افغانستان وزارت خارجه، سفیر ایران در نیکوزیا و همچنین سفیر ایران در ترکیه را در کارنامه کاریش دارد.

وی دارنده مدرک دکترا از دانشگاه اکو انرژی جمهوری آذربایجان و مسلط به زبان‌های ترکی، روسی و انگلیسی و آشنا به زبان‌های عربی و فرانسه است.

به گزارش فارس، پس از آنکه حسین امیرعبداللهیان به عنوان وزیر امور خارجه منصوب شد، تغییراتی در معاونت‌های وزارت امور خارجه رخ داد. او در حکمی علی باقری، مهدی صفری و محمد فتحعلی را به عنوان معاونان سیاسی، دیپلماسی اقتصادی و اداری و مالی وزارت امور خارجه منصوب کرد و عراقچی، ابوالحسنی و مهاجر هم مشاور وزیر امور خارجه شدند

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا