اخبار ورزشی

عکس| یک “دی‌جی” برگ برنده انگلیسی‌ها در ضربات پنالتی!

عکس| یک “دی‌جی” برگ برنده انگلیسی‌ها در ضربات پنالتی!

به گزارش خبرگزاری یولن؛سه شیرها در مرحله یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴، مقابل سوئیس نمایشی بی‌نقص از پنالتی‌زدن ارائه دادند. کول پالمر، جود بلینگام، بوکایو ساکا، ایوان تونی و ترنت الکساندر-آرنولد با به ثمر رساندن هر پنج پنالتی انگلیس، باعث افتخار کشورشان شدند. در مقابل، جردن پیکفورد هم با مهار ضربه پنالتی اول سوئیس توسط مانوئل آکانجی، عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به جا گذاشت. با این پیروزی، سه شیر روز چهارشنبه برای کسب یک جایگاه در فینال یکشنبه، مقابل هلند صف‌آرایی می‌کنند. حریف احتمالی انگلیس در فینال، اسپانیا یا فرانسه خواهد بود.

در گزارش ورزش سه آمده است:گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس در صورت قهرمانی این تیم، احتمالا برای استیوارت ساندمن، متخصص تنفس، یک کارت تشکر به یادگار خواهد فرستاد. این فرد ۴۱ ساله که همچنین به عنوان دی‌جی برای رادیو ۱ بی‌بی‌سی کار می‌کند، یک گورو حرفه‌ای تنفس است که خود را «مربی تنفس» معرفی می‌کند. او هفته گذشته به محل تمرین تیم ملی انگلیس در آلمان سفر کرد و کارگاه آموزشی تنفس را برای ۲۶ بازیکن این تیم برگزار کرد تا به آن‌ها در آرامش اعصاب و بهبود تمرکز کمک کند.

2051919

ساندمن به بازیکنان توصیه کرد: «در لحظات پرفشار، به مدت پنج ثانیه نفس عمیق بکشید و سپس به مدت پنج ثانیه نفس خود را بیرون دهید.» او توضیح داد که این تکنیک به «بازنشانی ماهیچه‌ها، بافت‌ها، اعصاب و ذهن کمک می‌کند، به طوری که وقتی زمان بازگشت به تمرکز فرا می‌رسد، بتوانید در بهترین حالت خود عمل کنید.»

ساندمن پیش از پیروزی انگلیس مقابل سوئیس و پس از پیروزی مقابل اسلواکی در مرحله یک‌هشتم نهایی، گفت: «هیچ نشانه‌ای بهتر از ارتباط قدرتمند بین تنفس و عملکرد وجود ندارد. انتخاب تمرینات تنفس توسط تیم ملی انگلیس برای کمک به ریکاوری تیم در یورو ۲۰۲۴ پس از پیروزی یکشنبه، گواه این موضوع است. افتخار می‌کنم که برای رهبری این جلسات انتخاب شده‌ام.»

۲۵۱ ۲۵۱

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا