سمنان

غرق‌شدگی در استخر ذخیره آب کشاورزی بسطام

غرق‌شدگی در استخر ذخیره آب کشاورزی بسطام

عبدالرضا گرزین سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری شاهرود در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در شاهرود اظهار کرد: نیمه‌شب گذشته با اعلام واحد آتش‌نشانی بسطام به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود در خصوص یک مورد غرق‌شدگی در استخر ذخیره آب کشاورزی واقع در منطقه بسطام، این سازمان در کمترین زمان سه تیم عملیاتی ویژه غواصی به محل حادثه اعزام کرد.

وی اضافه کرد: این تیم‌های عملیاتی اقدام به ارزیابی محیط، جست‌وجو و انتقال غریق به نقطه امن کردند و او را به عوامل امدادی تحویل دادند.

سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری شاهرود تصریح کرد: کشاورزان باید برای جلوگیری از وقوع حوادث دردناک در استخرهای آب مزارع و باغ‌ها، اقدامات لازم در جهت ایمن‌سازی را انجام دهند.

گرزین عنوان کرد: می‌توان برای حفاظت از استخرهای آب کشاورزی نسبت به فنس‌کشی، نصب تابلوهای هشداردهنده در هر چهار سمت، ایجاد جان‌پناه در کناره و نصب نردبان‌های شناور دائم در استخر اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین اطفای حریق یک واحد تولیدی در شهرک صنعتی، همکاری با اورژانس اجتماعی و درآوردن حلقه انگشتر گیر کرده ازجمله حوادث شب گذشته بود که با تدبیر، سرعت عمل و برنامه‌ریزی منظم عملیات امداد و نجات به‌خوبی انجام شد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا