چهارمحال و بختیاری

فارس من| تسویه کامل معوقات کارکنان شهرداری اردل در گرو فروش زمین است/بخشی از مطالبات پرداخت شد

فارس من| تسویه کامل معوقات کارکنان شهرداری اردل در گرو فروش زمین است/بخشی از مطالبات پرداخت شد

به گزارش یولن از شهرکرد، جمعی از کارکنان شهرداری اردل به منظور پیگیری حقوق و مزایای عقب افتاده خود سوژه «انتظار ۶ ماهه کارمندان شهرداری اردل برای دریافت حقوق» را در سامانه فارس من ثبت کردند که شهردار اردل در پیگیری اول قول تسویه بخشی از حقوق آنان تا هفته اول دی‌ماه را داده بود، امروز خبرنگار این رسانه مجدد این سوژه را پیگیری کرد تا از پرداخت معوقات کارگران و کارمندان اداره مذکور مطلع شود.

ذوالفقار یوسفی در دومین پیگیری این سوژه گفت: کارگران شهرداری اردل حدود ۵ الی ۶ ماه بیمه طلبکار بودند که اکنون تنها ۲ ماه مهر و آبان را معوقه دارند.

شهردار اردل با بیان اینکه حقوق کارگران تا قبل از شروع فعالیت شرکت جدید تا خرداد ماه تسویه شده بود، افزود: بیمه خردادماه این افراد در ماه پیش پرداخت شد و شرکت جدید نیز تا کنون حقوق تیرماه را پرداخت کرده است، همچنین چند نفر نیز تعدیل شدند که معوقاتشان کامل تسویه شد.

وی با بیان اینکه کارمندان بیمه معوقه ندارند، ادامه داد: کارمندان نیز ۵ ماه حقوق نگرفتند که ماه گذشته یک ماه آن تسویه شد و بقیه معوقات نیز در دستور کار است.

یوسفی در پایان گفت: یک زمین تجاری برای مزایده آگهی شده است که اگر فروش برود همه معوقات کارگران و کارمندان پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا