تهران

فارس من| سرویس ایاب‌وذهاب برای فرهنگیان شهرستان‌های تهران فراهم شود

به گزارش خبرگزاری یولن از تهران، با واکسیناسون سراسری و کم‌رنگ شدن ویروس کرونا و همچنین بازگشایی مدارس برای آموزش حضوری، فرهنگیان ساکن در پایتخت که در شهرستان‌های استان تهران خدمت می‌کنند، مانند شرایط قبل از کرونا، درخواست سرویس حمل‌ونقل‌ دارند. 

یکی از معلمان ساکن در رباط کریم که کمپین مطالبه سرویس برای فرهنگیان شهرستان‌های استان تهران را ثبت کرده است، در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در تهران با اشاره به این که اداره آموزش و پرورش موظف به تامین ایاب و ذهاب کارکنان خود است، اظهار کرد: در ایام کرونا رفت‌و‌آمد با وسایل نقلیه عمومی و شخصی صورت می‌گرفت، اما اکنون انتظار داریم سرویس ایاب و ذهاب و یا حق سرویس مربوطه درنظر گرفته شود. 

وی به لزوم آموزش ترکیبی حضوری و مجازی هنگام بازگشایی مدارس اشاره کرد و گفت: با بازگشایی مدارس، آموزش ترکیبی به صورت مجازی و حضوری برای معلمان سخت است، که این رفت‌وآمد نیز شرایط را سخت‌تر می‌کند. 

معلم مطالبه‌گر درخواست انتقالی به شهر تهران را مطرح کرد و ادامه داد: با توجه به مشکلات رفت‌وآمد از اداره آموزش و پرورش شهرستان‌‌های تهران، درخواست انتقالی به پایتخت را داریم تا برگزاری کلاس‌ها دچار اخلال نشود و بتوانیم وقت بیشتری برای دانش‌آموزان بگذاریم. 

با توجه به مطالبه مذکور و با استناد ماده ۷ قانون‌ نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت و آیین‌نامه پرداخت هزینه ایاب و ذهاب داخل شهر و حومه، از اداره آموزش و پرورش استان تهران می‌خواهیم یا با درخواست انتقالی کارکنان ساکن در شهرستان‌های تهران به پایتخت موافقت کند، یا سرویس ایاب‌وذهاب برای این کارکنان درنظر گیرد. 

انتهای پیام/پ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا