بین الملل

فارس من| کمک‌های دارویی و غذایی به یمن ارسال شود

فارس من| کمک‌های دارویی و غذایی به یمن ارسال شود

به گزارش یولن، در حالی که وارد هشتمین سال تهاجم نظامی ائتلاف به رهبری عربستان سعودی به یمن و محاصره انسانی مردم این کشور شده‌ایم، جمعی از کاربران فارس من با ثبت کمپینی خواستار ارسال کمک‌های دارویی و غذایی به یمن شدند.

در این کمپین آمده است: دیدن این همه رنج و سختی زنان و کودکان گرسنه و بی پناه یمنی و کمک نکردن کافی نیست؟ دیگر وقتش نیست حداقل کمک غذایی و دارویی شروع کنیم؟ افتخار به مقاومت مردم یمن باید همراه با عمل باشد!

لازم به ذکر است، سازمان یمنی «انتصاف» حامی حقوق کودکان و زنان به مناسبت روز جهانی حقوق بشر (دهم دسامبر) گزارشی درباره وضعیت فاجعه‌بار زنان در یمن در نتیجه هفت سال جنگ و محاصره منتشر کرد. براساس اعلام این سازمان از ابتدای تجاوز ائتلاف سعودی به یمن در ۲۶ مارس ۲۰۱۵ ، ۲۴۱۲ زن یمنی کشته و ۲۸۲۵ زن دیگر نیز زخمی شده‌اند. (اینجا بخوانید) 

این سازمان همچنین اعلام کرد:از ابتدای تجاوز ائتلاف به یمن در مارس ۲۰۱۵ تا نوامبر ۲۰۲۱ بیش از ۳۸۲۵ کودک شهید و ۴۱۵۷ کودک زخمی شده‌اند.

گفتنی است از ابتدای تهاجم نظامی علیه یمن، جمهوری اسلامی ایران طرح چهار ماده‌ای را برای حل این بحران ارائه کرد و همواره بر لزوم رفع محاصره کامل یمن، برقراری آتش بس دائم و فراهم شدن زمینه گفت‌وگوهای یمنی تأکید کرده است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا