کرمان

فداکار: ستاد راهبردی جنوب کرمان در مقیاس کوچکتر فعال می‌شود

فداکار: ستاد راهبردی جنوب کرمان در مقیاس کوچکتر فعال می‌شود

به گزارش یولن از کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر امروز در شورای اداری شهرستان قلعه‌گنج در جنوب استان اظهار کرد: کشاورزی در شهرستان‌های جنوبی استان از جمله قلعه‌گنج مبنای توسعه و زیرساخت است، ضمن اینکه معیشت و زندگی مردم با آن مرتبط است و نباید آسیب ببیند.

وی اصلاح الگوی کشت را در منطقه لازم دانست و گفت: دلیلی وجود ندارد که همیشه و حتما یک نوع محصول خاص کشت شود و با مشکل فروش هم مواجه شویم، محصولاتی مانند گوجه و سیب و پیاز نیاز است، اما در کنار آن می‌توان کشت مکمل انجام داد‌.

فداکار در خصوص استقلال ادارات کل در جنوب استان کرمان گفت: موافق استقلال ادارات با توجه به‌ بعد مسافت و ارائه بهتر خدمات هستیم.

استاندار کرمان ستاد راهبردی جنوب را تجربه موفقی دانست و گفت: این ستاد را در مقیاس کوچکتر و مجموعه‌ای مشابه فعال می‌کنیم تا برنامه‌های جنوب کرمان تحت آن سامان یابد‌.

فداکار با تاکید بر اینکه در حوزه معادن، آخرین اقدامات صورت گرفته و مشکلات و موانع پیش روی جمع‌بندی و به وی ارائه شود، بیان کرد: مباحث زیست محیطی جنوب و موانع آن را در جلسه‌ای پیگیری می‌کنیم‌ با این اصل که محیط زیست مانعی برای توسعه نباشد و توسعه هم محیط زیست را نابود نکند.

 

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا